heer Snoek

Goed bereikbaar, afspraak door RRS een dag uitgesteld, nette monteur, riool ontstopt, wel schade

heer/mevrouw Koning

Medewerker was erg goed en heeft het probleem verholpen. Tijdigheid van de afspraak was wel minder. Vester was 16:00-18:00 en hij was er na 20:00.

heer Loos

Zeer snelle en correcte service. Kort en kundig.

Pim Zuurbier

Heel goed

Lot

Snel
Vriendelijke man
Professioneel

mevrouw L. Duin

Zeer tevreden! Afspraak voor dezelfde dag was mogelijk, monteur wist precies wat hij deed en legde dat ook goed uit. Probleem opgelost, heel fijn.

heer/mevrouw F. Salden

Goed geholpen!

heer/mevrouw

Ik had een afspraak tussen 14:00 en 16:00 er werd netjes gebeld dat de monteur 30 min later is (16:30) ,de monteur belde ook zelf dat hij of op tijd is of hoog uit 15 minuten later uiteindelijk... Ik had een afspraak tussen 14:00 en 16:00 er werd netjes gebeld dat de monteur 30 min later is (16:30) ,de monteur belde ook zelf dat hij of op tijd is of hoog uit 15 minuten later uiteindelijk kwam de monteur om 17:00 vervelend dat het uitloopt en begrijp ook dat die dingen gebeuren maar ivm met voetbal van mijn zoon wilde ik om 17:00 eten dat is helaas niet gelukt .

heer de Groot

Top! Snelle en vakkundige service

heer P.H. Vos

Erg snel ter plaatsen. Vriendelijke vrouw aan de telefoon die ons goed uitlegde wat de tarieven waren.
Wij kregen een erg vriendelijke man die direct aan de slag ging. Hij liet zich ook niet van zijn werk afleiden. Deze man is een dikke 10 waard.