Karin

Prettig te woord gestaan, vriendelijke monteur en probleem verholpen.

mevrouw Koet

Ik laat RRS al enkele jaren regelmatig komen om mijn keukenleidingen weer goed door te laten lopen. Zeer tevreden met de service. Maar pas op dat je niet per ongeluk de verkeerde 'RRS' belt, want... Ik laat RRS al enkele jaren regelmatig komen om mijn keukenleidingen weer goed door te laten lopen. Zeer tevreden met de service. Maar pas op dat je niet per ongeluk de verkeerde 'RRS' belt, want via advertenties komen anderen bovenaan in Google te staan die zich voordoen als RRS. En daar word je niet blij van.

M. Kerver

Prima service.

heer/mevrouw

Top service goed en snelle hulp

heer/mevrouw

Het contact met de monteur ter plaatse heel positief. Meedenkend ook. Heldere uitleg. Balen dat de afspraak helaas verlaat moest worden vanuit rrs

Ballieux

Iets later dan afgesproken, maar dat werd keurig gemeld.

heer van Dijk

Zeer slecht. Onkundig. Niets opgelost alleen noodoplossing. Rest van de leiding niet gecontroleerd buiten. Monteur loopt met zijn vieze kleren en schoenen zo naar binnen. Alle vloeren waar hij... Zeer slecht. Onkundig. Niets opgelost alleen noodoplossing. Rest van de leiding niet gecontroleerd buiten. Monteur loopt met zijn vieze kleren en schoenen zo naar binnen. Alle vloeren waar hij gelopen heeft lag zand en modder vlekken.

Marchel Mulder

Super goed

heer/mevrouw

Vriendelijke werknemers en goede service