Van der Linden

Voor mijn gevoel probeerde de telefoniste (Sofie) mij naar een duurdere spoedklus te sturen (vanavond kan het nog maar morgen zitten we vol…), toch gedaan, geweldig geholpen door Jeffrey.

Ugefa

Iemand hier die als een pretletter zijn werk doet heerlijk

heer/mevrouw G van Veluw.

Nette mensen die in kortte tijd het probleem hebben verholpen.

heer/mevrouw paul

Goed en

heer A, Labage

Heel snel en vakbekwaam de verstopping van ons keuken afvoer/ wasmachine afvoer verholpen.

Jochem

Super ervaring gehad. Heel makkelijk om een afspraak te maken en de heren waren netjes op tijd en zijn direct vakkundig te werk gegaan. De kosten vielen reuze mee, gezien de verrichte werkzaamheden.... Super ervaring gehad. Heel makkelijk om een afspraak te maken en de heren waren netjes op tijd en zijn direct vakkundig te werk gegaan. De kosten vielen reuze mee, gezien de verrichte werkzaamheden. Ik beveel RRS dus iedereen van harte aan.

heer/mevrouw Baardemans

Geen steek opgeschoten! Probleem kon niet verholpen worden zonder de straat open te gooien, maar het duurde nogal lang voordat dat geconstateerd werd, lees: € 172,71. Hadden nog wel door willen... Geen steek opgeschoten! Probleem kon niet verholpen worden zonder de straat open te gooien, maar het duurde nogal lang voordat dat geconstateerd werd, lees: € 172,71. Hadden nog wel door willen gaan, maar probleem lag bij gemeente, dus die waren uiteindelijk verantwoordelijk. Werd niet verteld door monteur, anders nog veel meer geld kwijt geweest. Nooit meer RRS!!

heer de Koning

Snel en volgens tijdafspraak. goed opgelost en vriendelijke monteur

Chandro

Zeer klantvriendelijke en behulpzame medewerker! Service ging ook snel.

heer Hak

Jullie kwamen lekker snel, de monteur was vriendelijk, zo hoort het. na afloop makkelijk afrekenen.