Gerda van Café Happy Days

Super service er zijn 2 erg vriendelijke loodgieters geweest

heer Steurs

Probleem met een half uur opgelost. Vriendelijke vakkundige monteur.

Wilbert

Snel, duidelijk, betrouwbaar

heer/mevrou

Prima, vriendelijke jongen.

Fuchs

Uitstekende service. Ook op zondag.

heer/mevrouw Zeijderveld

Super aardige mensen en goede service en snel

heer M.J. Schreurs

Uitstekend. Nette medewerker. Luistert eerst goed. Gaat direct aan de slag. Werkt doordacht. Zorgt dat werkplek veilig is. Water opgevangen wordt. Geen omwegen en extra werk creëren. Prima.... Uitstekend. Nette medewerker. Luistert eerst goed. Gaat direct aan de slag. Werkt doordacht. Zorgt dat werkplek veilig is. Water opgevangen wordt. Geen omwegen en extra werk creëren. Prima. Betrouwbaar overgekomen. Binnen half uur klaar. Dus hou deze kwaliteit vast.

heer/mevrouw

Snelle goede vriendelijke en nette service

heer/mevrouwwiegmans

De man die bij ons bezig is geweest was prima het probleem zit hem in het vervolg uw dochteronderneming moet de klus afmaken want de verstopping is niet opgelost. Riool leiding kapot door wortels.... De man die bij ons bezig is geweest was prima het probleem zit hem in het vervolg uw dochteronderneming moet de klus afmaken want de verstopping is niet opgelost. Riool leiding kapot door wortels. Nu horen we niets meer over het vervolg dat is wel jammer!

Duim

Prima servies correcte behandeling zowel aan de telefoon als op de werkvloer. houden zich aan de afspraken. geven advies als er weer een verstopping optreed