heer Willemse

Snelle reactie en goede communicatie

Wim Lenting heer/mevrouw

Eenvoudige maar uitgebreide manier van online een afspraak inplannen,
D.m.v. SMS een signaal dat monteur er binnen 15 minuten was.
Vakkundig monteur die probleem bekeek en snel opgelost...
Eenvoudige maar uitgebreide manier van online een afspraak inplannen,
D.m.v. SMS een signaal dat monteur er binnen 15 minuten was.
Vakkundig monteur die probleem bekeek en snel opgelost heeft.

Jose Wels

Snelle goede service tegen goede prijs

heer Fred Slegter

Echt super tevreden .zeer snel een monteur aan huis en erg aardig en beleefd. Zeer correct in de prijsafspraak.mocht er ooit weer een probleem zijn dat bel ik dit bedrijf.

heer Henk v.G.

Kundige en enthousiaste mensen.Afspraak wordt bevestigd per email en vervolgens melding per SMS dat medewerker onderweg is. Duidelijk over tarief

De Wit

Zeer vakkundig en vriendelijk

mevrouw Orman

We hadden constructiefout in de leidingen. Deze had hij ook aangepast voor ons. Alles werkte binnen no time weer, constructiefout aangepast en zware verstopping verholpen. Met de monteur Wassin kan... We hadden constructiefout in de leidingen. Deze had hij ook aangepast voor ons. Alles werkte binnen no time weer, constructiefout aangepast en zware verstopping verholpen. Met de monteur Wassin kan je zeker weten ook lachen.
Hij was super vriendelijk, vakkundig en professioneel! Wij zullen een volgende keer zeker Wassim aanvragen om bij ons langs te komen om ons uit de ellende te helpen. Veel dank topper!

heer Koopman

Prima aardige vent ook

heer/mevrouw

Snelle service

Mark

Super: Dezelfde dag nog (binnen 6 uur na bellen) geholpen worden door hele nette jongens die ook heel netjes het probleem hebben opgelost
Verbeteren?: Ik had aangegeven "ontvang een sms voor we...
Verbeteren?: Ik had aangegeven "ontvang een sms voor we komen" , die heb ik niet ontvangen (absoluut geen probleem)