De monteur van Marokkaanse afkomst, Adje!

De verwachte tijdstip/afspraak was niet nagekomen, de monteur kwam een uur later. Wat betreft de w.z.h. en de vriendelijkheid van de monteur waren zeer goed, wij zijn tevreden.

Olof van Praat

Zeer klantvriendelijk en deskundig

heer/mevrouw

Snel, effectief en klantvriendelijk
kan geen verbeterpunten noemen

mevrouw Lia

Doucheverstopping was binnen 15 minuten opgelost.

Rob

Prima, snel gewerkt vriendelijk

Edith

Ik ben zeer tevreden over Lesley. Hij heeft de keukenafvoerverstopping naar behoren opgelost en nam de tijd om alles grondig te controleren. Fijne service en vriendelijke communicatie.

heer/mevrouw Klaasen

Vriendelijke monteur en binnen een half uur de verstopping verholpen.

heer Van ‘t Erve

Snelle, adequate aanpak met wel wat kritiek punten op afronding van werkzaamheden. Achterlaten van afval en slordig terugplaatsen van tegels stemt niet tot tevredenheid. Ook ‘wegtrappen’ van... Snelle, adequate aanpak met wel wat kritiek punten op afronding van werkzaamheden. Achterlaten van afval en slordig terugplaatsen van tegels stemt niet tot tevredenheid. Ook ‘wegtrappen’ van isolatiemateriaal in kruipruimte geeft te denken. Ook kan communicatie over wat er speelt beter.

Mevr D Wallis

Een hele prettige professionele monteur heeft de verstopte gootsteen snel voor ons gefixt

DNH Research

Een zeer prettige ervaring met de monteur. Een vriendelijke man die alles goed uitlegde. Fijn in de omgang.