heer/mevrouw pdh

Enorm hulpvaardig en aardige monteur op vrijdagavond over de vloer gehad. Ondanks dat de factuur pittig was, zeer tevreden

heer Van den Brink

Prima en snel geholpen.

heer E. Frontoni

Toen ze eenmaal waren, probleem snel opgelost.
Toen ze eenmaal waren, probleem snel opgelost.
Wat kan beter: gepland tijdspan wat 13 tot 15. Uiteindelijk pas om 18.30 gekomen zonder enige tussentijdse communicatie. Zelf 2x gebeld maar telefonisch konden ze ook niet meer vertellen dan dat de opdracht gepland was... Heb dus ruim 5 uur gewacht, en dat is niet fijn als dat niet op je eigen woonadres is!

heer/mevrouw v Krimpen

Goed, duidelijk uitleg , werkwijze, afhandeling

heer Harry smit

Wij zijn teleur gesteld met deze monteur. Hij was drukker met zijn telefoon en verzenden van e-mails dan waarvoor hij gekomen was.
Bovendien hadden wij geen vertrouwen in zijn werkzaamheid en...
Bovendien hadden wij geen vertrouwen in zijn werkzaamheid en kennis van zaken. Deze monteur NIET MEER sturen. Deze mening is los van het feit dat het probleem niet is opgelost met de verstopping.
Wij vinden dat ons dure geld ( ruim 160 euro) in een put is gegooid.
Wij zijn benieuwd naar uw reactie.

Harry van Schaik

Prima werk geleverd.

heer/mevrouwAnna

Snelle komst, prima werk, duidelijke uitleg.

heer/mevrouw

Snel ter plaatse, transparant in tarieven en verstopping opgelost. Ook netjes gemeld dat monteur iets later kwam. Goede ervaring.

heer Meijer

Gewoon zeer goed