Prijs kwaliteit verhouding
Tijdig ophalen & aflevering auto

Charlotte

Vriendelijk, duidelijk en behulpzaam

Royal Parking

Bij reserveren zou de website mogen onthouden wat je de keren ervoor ingevuld hebt zodat je gegevens kunt hergebruiken

Zelden

Eric

Netjes, snel en voordeliger dan parkeren op Schiphol zelf. Maar zeker met 4 mensen is dit voordeliger dan trein en veel makkelijker.

Was 06-2015 niet heel duidelijk welke tijden je nu moet invullen bij reservering... Inmiddels staat er 'Aankomst vertrekhal' (dus mijn tijd van arriveren) en 'Retour Schiphol' (logischerwijs dus de... Was 06-2015 niet heel duidelijk welke tijden je nu moet invullen bij reservering... Inmiddels staat er 'Aankomst vertrekhal' (dus mijn tijd van arriveren) en 'Retour Schiphol' (logischerwijs dus de tijd die maatschappij aangeeft).

Eindhoven, Weeze

Growers Advice

Royal Parking is voor mij de ideale oplossing om snel en doeltreffend te reizen.
Zorgeloos je auto (laten) parkeren en als je terug komt stap je in een warme auto. TOP Geregeld!

Kan ik niet bedenken

Heel soms, maar meestal niet.

De Vos

Perfect in alles

niet natuurlijk

nee

Ger W.

Prima service, keurige chauffeurs, Tarief voor 4 weken parkeren, overdekt in de winter, zeer concurrerend.

Ja, via Rotterdam.

Prima service. Op tijd bij brengen en ophalen van de auto en heel vriendelijk in de omgang.

Ja

Mutsuko Takano Fashion Promotion

Helemaal goed,- we werken al jaren met jullie ! Ik heb webside uitstekend ingevuld maar er nog nooit gebruik van gemaakt.
Ons eerste contact ,- jaren geleden -, was een vriendelijke mijnheer...
Ons eerste contact ,- jaren geleden -, was een vriendelijke mijnheer die ons een visitekaartje met een kortingscode gaf toen we uit de taxi stapten . Sinds die tijd werken we met jullie.

Nee,- we zijn tevreden.

NEE

Super service - ik rij naar het vliegveld en kan direkt door naar de checkin zonder tijd te verliezen met parkeren en zonder koffers te sjouwen. Bij terugkomst staat de auto al klaar op de... Super service - ik rij naar het vliegveld en kan direkt door naar de checkin zonder tijd te verliezen met parkeren en zonder koffers te sjouwen. Bij terugkomst staat de auto al klaar op de afgesproken plaats en kan ik direkt naar huis toe! Ideaal!

dusseldorf / stockholm / brussel