Prijs kwaliteit verhouding
Info over de reservering
Klantvriendelijkheid chauffeurs
Tijdig ophalen & aflevering auto

M.G.Beerens IHC Hytech

Zeer prettig en goede diensverlening prijs verhouding is goed.

Betrouwbaar en zeer dienstverlenend

Ga zo door

Ja wel via Brussel, Eindhoven

Alje

Blij met de stipte service!
Luxe om de auto bij de vertrekhal achter te kunnen laten en daar (in een lekker warme auto) weer in te kunnen stappen.

Stipte en vriendelijke service!

We waren geheel tevreden

nee

Uitstekende service. Goede afhandeling en aardige chauffeurs.

Pinapparaat niet bij zich met afrekenen. Zou standaard moeten tegenwoordig.

Bas van Prooijen

Royal Parking is een professioneel bedrijf met zeer klantvriendelijk personeel. Zowel bij het afleveren als het ophalen van de auto werd ik snel geholpen. Na terugkomst, midden in de koude nacht,... Royal Parking is een professioneel bedrijf met zeer klantvriendelijk personeel. Zowel bij het afleveren als het ophalen van de auto werd ik snel geholpen. Na terugkomst, midden in de koude nacht, stond de auto al voor me klaar met de verwarming aan en zelfs de stoelverwarming op temperatuur. Dit bedrijf is een absolute aanrader.

Professioneel en klantgericht

Rotterdam

H. Smit

Prima ervaring met Royal Parking. Goede service, op tijd, geen stress, goede communicatie

M.Meije

Wij hebben aug. 2017 deze voor de 1e keer geboekt, wat ons zeer goed is bevallen, communicatie, super, zeer attent en vriendelijk en keurig op tijd!(alleen de heenreis hadden wij net iets te laat... Wij hebben aug. 2017 deze voor de 1e keer geboekt, wat ons zeer goed is bevallen, communicatie, super, zeer attent en vriendelijk en keurig op tijd!(alleen de heenreis hadden wij net iets te laat gebeld waardoor we totaal 10 min. hebben gewacht, terugreis was binnen 5 min!
En ik kon geen zomerkorting vinden, die ik overigens wel heb gevraagd en gekregen 10%!(dat zouden ze meer moeten doen)
Tevens had ik daardoor een telefonische boeking moeten doen, wat goed verliep maar alleen wat langer duurde ivm korting verwerking ,dus gaarne dat optimaliseren!

Volgende jaar zeker weer mits ze de service hoog houden!

communicatie en vriendelijkheid

De kortingen in website aanbieden zodat die makkelijk te verwerken is.

Ja, via Eindhoven.

A. Nièpce

Klantgericht, vriendelijk en alles volgens afspraak.

Goede communicatie en attent.

Als nieuwe klant voor valetparking in het algemeen, had ik toch iets makkelijker/eenvoudiger mijn informatie willen vinden. Ik wilde deze service perse, maar een twijfelaar was wellicht niet... Als nieuwe klant voor valetparking in het algemeen, had ik toch iets makkelijker/eenvoudiger mijn informatie willen vinden. Ik wilde deze service perse, maar een twijfelaar was wellicht niet overgehaald. Filmpjes van hoe het in het echt gaat misschien?

Ja

westra

Prima service geen problemen gehad en netjes en vriendelijk geholpen

Martijn Schouten

Uitstekend: altijd bereikbaar, vriendelijk en heel flexibel.

verbeterpunten: alleen de site zou nog iets simplistischer kunnen zodat reserveren echt een paar "muisklikken" is;
tips: auto reinigen mag iets goedkoper / je kunt auto onderhoud aanbieden...
tips: auto reinigen mag iets goedkoper / je kunt auto onderhoud aanbieden omdat de auto toch even stil staat

Ja, Rotterdam Airport, Brussel en Dusseldorf.

Goed, heel klantvriendelijk

zo blijven doorgaan