Prijs kwaliteit verhouding
Info over de reservering
Klantvriendelijkheid chauffeurs
Tijdig ophalen & aflevering auto

Pieter Vos / Royal IHC

Ik heb een aantal keer gebruik gemaakt van Royal Parking Schiphol, zowel via mijn bedrijf als privé. De ervaring is meestal zeer positief, hoewel het wel eens voorgekomen is dat ik erg lang moest... Ik heb een aantal keer gebruik gemaakt van Royal Parking Schiphol, zowel via mijn bedrijf als privé. De ervaring is meestal zeer positief, hoewel het wel eens voorgekomen is dat ik erg lang moest wachten (>30 min). Als compensatie is mijn toen een wasbeurt aangeboden.

Nauwkeuriger het tijdstip aangeven dat de auto wordt opgehaald of teruggebracht.

Zelden

Vermeulen

Prima bedrijf om mee zaken te doen

henk jan jaspers

nee

allen terug:)

Marleen Vermeij

Zeer prettig, snel en goed geholpen

Doordat ze geen vaste aangewezen plek hebben, lijkt het wat raar om je sleutels aan de chauffeur af te geven en heb je het gevoel dat het misschien wel mis gaat met je auto. Zou je een vertrouwder... Doordat ze geen vaste aangewezen plek hebben, lijkt het wat raar om je sleutels aan de chauffeur af te geven en heb je het gevoel dat het misschien wel mis gaat met je auto. Zou je een vertrouwder gevoel geven als ze net als schiphol parking een duidelijke toegewezen plek hebben om je auto in ontvangst te nemen

Ja, rotterdam en eindhoven

Tweemaal gebruik gemaakt van Royal parking, waarvan eenmaal zakelijk en eenmaal privé

Zeer goed

nee

Niet appen of sms-en na aankomst over
Andere afhaalplek, gewoon staan op afgesproken plek of anders bellen en inspreken

Ja,Eindhoven

Rob Swart

Afspraak is Royal Parkingafspraak!

ja Rotterdam

Royal IHC

Met enige regelmaat reis ik via Schiphol en maak dan ook altijd graag gebruik van uw services via ons bedrijf Royal IHC. Het is meestal een uurtje rijden vanaf Kinderdijk en in enkele gevalen een... Met enige regelmaat reis ik via Schiphol en maak dan ook altijd graag gebruik van uw services via ons bedrijf Royal IHC. Het is meestal een uurtje rijden vanaf Kinderdijk en in enkele gevalen een paar minuutjes wachten.
Wanneer geland en het ophalen van de koffers staat de auto meestal gereed. Wachttijden voor mij zijn dus minimaal en wordt vriendelijk en correct geholpen. Voor mij dus Toppy en zal wat mij aangaat nog veel gebruik van uw diensten maken.
Nog een leuke bijkomstigheid is dat er met het vrijwilligerswerk wel eens een extra service gedaan wordt waat geen rekening voor gestuurd wordt. Heel mooi dat Royal Parking hier ook voor open staat en op deze wijze een bijdrage aan leverd.

Ga zo door.

Zelde

K. Dominikus

Wij zijn dik tevreden.

Ja, dit jaar via Brussel.