Prijs kwaliteit verhouding
Info over de reservering
Klantvriendelijkheid chauffeurs
Tijdig ophalen & aflevering auto

Astrid Resoort

Perfecte service zowel voor prive als zakelijk!

nee maar onze klanten ( IHC wel Rotterdam en Brussel)

Maak er 4 tot 5 keer keer jaar gebruik van en is altijd prima. Snelle service, vriendelijk en betaalbaar!

Misschien bij veelvuldig gebruik, een keer korting geven.

Neen

Ingrid de Jong

Wij maken met meerdere familieleden inmiddels al langer gebruik van Royal Parking en zijn erg tevreden. Vriendelijk en persoonlijk contact. Kan deze service zeker aanbevelen en heb dit ook al... Wij maken met meerdere familieleden inmiddels al langer gebruik van Royal Parking en zijn erg tevreden. Vriendelijk en persoonlijk contact. Kan deze service zeker aanbevelen en heb dit ook al meerdere keren gedaan.

op dit moment niet, ga zo door!
misschien een klanten kaart voor regelmatig gebruik, zodat je voor korting kunt sparen op t parkeren?

soms een keer Rotterdam dit jaar en dan mis ik idd Royal Parking!

P. Harmzen

Tot heden vier maal gebruik gemaakt van de diensten van Royal parking

Geen, alles verliep conform doelstelling

Ja, soortgelijke dienst afgenomen in Eindhoven en Rotterdam

Alles volgens afspraak en op tijd.

Toch even identificatie vereficatie vragen bij ophalen van wagen. Nu was handtekening genoeg, is wat mager.

Soms vanaf Rotterdam

Wij vinden het een heerlijke service, voor de deur afleveren en weer ophalen. Keurige mensen, herkenbaarheid zou iets beter kunnen betreft uniform of kantoortje waar personeel zit.of staat. Dik... Wij vinden het een heerlijke service, voor de deur afleveren en weer ophalen. Keurige mensen, herkenbaarheid zou iets beter kunnen betreft uniform of kantoortje waar personeel zit.of staat. Dik tevreden fijn warme auto na ver moeiende reis

Voor personeel een zichtbaar kantoortje

Ja

J. van der Bijl

Keurige nette correcte behandeling. Checken na landen van je vliegtuig bij thuiskomst of je er bent en bellen door dat ze er staan. Ik vind ze zeer betrouwbaar en zal dan ook weer gebruik maken van... Keurige nette correcte behandeling. Checken na landen van je vliegtuig bij thuiskomst of je er bent en bellen door dat ze er staan. Ik vind ze zeer betrouwbaar en zal dan ook weer gebruik maken van de service.

Ja

Van Oord

Eerste ervaring goed, website mag beter.
behulpazaam en vriendelijk en op tijd!

Website is nog te gebruikers onvriendelijk, sommige dingen onduidelijk en helaas onmogijk om tikfoutene te corrigeren op het eind.

wel eens

Tot nu toe paar keer gebruik van gemaakt en liep allemaal goed.

Betere zichtbaarheid chauffeurs; er lopen diverse bedrijven rond en RP is niet makkelijk te onderschrijden.
Overdracht met papier is omslachtig; dit kan ook middels een app of via een...
Overdracht met papier is omslachtig; dit kan ook middels een app of via een tablet.
Wachthokje buiten in geval van regen als je moet wachten op de chauffeur.

n.v.t.

Ben