Particulier

Prima bedrijf. Het hele Dakterras voorzien van nieuwe dakbedekking. Toch nog lekkage. Die lekkage hebben ze volle tevredenheid opgelost. Lekdetectiebedrijf ingeschakeld. Die kosten waren... Prima bedrijf. Het hele Dakterras voorzien van nieuwe dakbedekking. Toch nog lekkage. Die lekkage hebben ze volle tevredenheid opgelost. Lekdetectiebedrijf ingeschakeld. Die kosten waren voor Roofix. Dus alle hulde. Ik ben zeer tevreden.

Evi

Roofix Dakdekkers heeft mijn dak geïnspecteerd en een offerte gemaakt voor een renovatie. Ze waren heel duidelijk en transparant over wat er moest gebeuren en hoeveel het zou kosten.

Dex

Vlugge reactie op onze aanvraag voor een dakinspectie.

Cato

Professionele dakinspectie door Roofix Dakdekkers gaf ons gemoedsrust. Deskundig advies en snelle service.

Bo

Topservice van Roofix Dakdekkers! Ze hebben onze lekkage snel en efficiënt gerepareerd. Het personeel was deskundig en vriendelijk.

Abel

De dakdekkers van Roofix hebben mijn dak geweldig gerenoveerd.

Yara

Roofix Dakdekkers loste ons probleem snel op. Aanrader!

Wout

Roofix Dakdekkers is echt een topbedrijf! Er kwam iemand op korte termijn langs en gaf een duidelijke offerte, en als kers op de taart is natuurlijk het dak op professionele wijze gerepareerd

Tess

Betrouwbaar en efficiënt dakdekkersbedrijf! Ze hebben onze dakreparatie snel uitgevoerd en waren zeer transparant over de kosten. Het personeel was vriendelijk en professioneel.

Sam

Goede service en vriendelijk personeel.