Roobol

A. D. Visser

Mooie niet zo realistische praatjes in de winkel.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Heb vloer gekocht het zelf leggen zou een fluitje van een cent zijn. Praktijk bleek zeer lastig te zijn, ok uit de mond van een monteur van Roobol die ik later sprak.

H.C. de Man

Prima service

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Goede voorlichting bij aankoop en correcte levering op afgesproken datum.

Heel slechte legkwaliteit

Geef een toelichting bij je beoordeling.

De service in de winkel van sliedrecht is top. Verder wel slechte service, lelijke laminaatvloer gelegd (met name de plinten), super duur voor wat je krijgt als resultaat. Heel veel laminaat... De service in de winkel van sliedrecht is top. Verder wel slechte service, lelijke laminaatvloer gelegd (met name de plinten), super duur voor wat je krijgt als resultaat. Heel veel laminaat verzaagd en anders een meetfout waardoor er tekort was aan laminaat, afval wilden ze achterlaten, ook wilden ze dat ik het hele bedrag al zou betalen terwijl het niet af was. Echt belachelijk dit. Roobol raad ik bij iedereen af vanaf nu.

Duitman

Goede service

Geef een toelichting bij je beoordeling.

We zijn vriendelijk en deskundig geholpen. Ze verkopen mooie producten voor ieder wat wils. De vloer is inmiddels binnen. We moeten de vloer nog gaan leggen, dus hopelijk bevalt die net zo goed... We zijn vriendelijk en deskundig geholpen. Ze verkopen mooie producten voor ieder wat wils. De vloer is inmiddels binnen. We moeten de vloer nog gaan leggen, dus hopelijk bevalt die net zo goed als service!

Wat ik had verwacht

alles prima

Fijne winkel

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Veel keuze, vriendelijk personeel, kwalitatief goede producten.

Super

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Op elk gebied een nette, proffesionele behandeling/hulp, advies, vanaf het moment dat ik de winkel instapte totdat de vloer was gelegd.

Marielle Kornet

Schandalige service

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Onze gehele bovenverdieping en trap bij Roobol laten stofferen. Vanaf het begin zijn alle afspraken misgegaan. Bij het leggen bleek er te weinig tapijt te zijn meegenomen, het tapijt is te kort... Onze gehele bovenverdieping en trap bij Roobol laten stofferen. Vanaf het begin zijn alle afspraken misgegaan. Bij het leggen bleek er te weinig tapijt te zijn meegenomen, het tapijt is te kort afgesneden enz.enz. Het allerergste is nog dat alle fouten in de schoenen van de klant worden geschoven. Toen bleek dat het tapijt te kort was (door hun inmeetfout) werden we er zelfs van beticht de muren verplaatst te hebben. We hebben bij onze grote verbouwing met veel partijen samengewerkt, maar het gebrek aan service van Roobol is ongekend schandalig...

Reactie Roobol:

Vervelend om te lezen dat je niet blij bent. Inmiddels hebben we een afspraak gemaakt dat één van onze servicemedewerkers bij je langs komt om de situatie goed te beoordelen. Daarmee proberen we te... Vervelend om te lezen dat je niet blij bent. Inmiddels hebben we een afspraak gemaakt dat één van onze servicemedewerkers bij je langs komt om de situatie goed te beoordelen. Daarmee proberen we te achterhalen wat er precies aan de hand is en hoe we dit voor je kunnen oplossen.

Alles goed

Corrie Hollemans

Hele goede service en kwaliteit

Pergect gelegen