Roobol

Jeroen Zijl

Een winkel met hele slechte service!

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Mijn ouders hebben een aantal rollen dure behang gekocht, maar hadden precies 1 rol ongebruikt over.
Ze hadden voor een andere kamer ander behang nodig en wilde deze ongebruikte rol weer inleveren.
Helaas kon dit niet, want dit staat in de kleine lettertjes, werd er gezegd!
Koop dus niet teveel rollen, of gewoon helemaal niet en ga naar een winkel waar je wel je ongebruikte rollen kunt inleveren!

Goed, maar had betere kwaliteit verwacht.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Vitrage en gordijnen geleverd met veel vouwen en kreukels.

Reactie Roobol:

Dankjewel voor je feedback! Jammer om te horen dat jouw gordijnen en vitrage niet waren geleverd zoals je had gehoopt. Omdat we het wel erg belangrijk vinden dat je blij bent met je nieuwe... Dankjewel voor je feedback! Jammer om te horen dat jouw gordijnen en vitrage niet waren geleverd zoals je had gehoopt. Omdat we het wel erg belangrijk vinden dat je blij bent met je nieuwe interieur, hebben we je meteen even gebeld. Gelukkig zijn de kreukels er inmiddels uit en bleek het aanbod om je gordijnen te komen stomen niet nodig.
^Jeroen, team Roobol Online

Plezierig geholpen bij het noteren van de bestelling.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Nu afwachten of de uitvoering net zo goed gaat.

Prima winkel die zijn beloftes nakomt 🙂

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Zeer gebraden ookkver stoffeerder, dhr.van der Valk

W de Jong

Suoer

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Goede service snelle levering goed ingemeten en opgehangen

Cor van kippersluis

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Laminaat mooi en erg goed gelegd door vriendelijke man.

M Beugelsdijk

Heel slecht,adviseer niemand om daar iets te kopen.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Service berenslecht,belde iedere week zonder goed antwoord en oplossing,heeft 2 maanden geduurd,erg veel ergernis dus ik maak nooit bij niemand reclame voor deze zaak.

Reactie Roobol:

Sorry dat je niet snel genoeg antwoord hebt gekregen op de klacht die je bij ons hebt neergelegd. Je had aangegeven dat het tapijt wat geleverd is, meer vleug heeft dan het staal in de winkel.... Sorry dat je niet snel genoeg antwoord hebt gekregen op de klacht die je bij ons hebt neergelegd. Je had aangegeven dat het tapijt wat geleverd is, meer vleug heeft dan het staal in de winkel. Hierop hebben we het staal moeten opsturen naar de leverancier ter beoordeling. Dit heeft inderdaad langer geduurd dan we hadden verwacht. Sorry daarvoor.
Inmiddels is er contact geweest en is er aangeboden om het tapijt retour te nemen, te vervangen of te behouden met een korting als vergoeding. Uiteindelijk heb je voor de laatstgenoemde optie gekozen.

Prima, op 1 opmerking na

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Bij het plaatsen van de hoge plinten kwamen wij op meerdere punten er achter dat de kier tussen de vloer en de muur te groot was voor de plint. Hierdoor moesten we regelmatig de vloer nog opvullen... Bij het plaatsen van de hoge plinten kwamen wij op meerdere punten er achter dat de kier tussen de vloer en de muur te groot was voor de plint. Hierdoor moesten we regelmatig de vloer nog opvullen met stukjes laminaat. Dit had door de de stoffeerder nauwkeuriger gelegd moeten worden.

Mooie producten, lastig inplannen

Geef een toelichting bij je beoordeling.

We zijn erg tevreden over onze pvc- en laminaatvloeren. Vooral het laminaat is erg mooi en snel gelegd. Wel is het jammer en onhandig dat het leggen steeds maar op 1 vaste dag in de week kan.... We zijn erg tevreden over onze pvc- en laminaatvloeren. Vooral het laminaat is erg mooi en snel gelegd. Wel is het jammer en onhandig dat het leggen steeds maar op 1 vaste dag in de week kan. Hierdoor schoven we meteen een paar weken door, terwijl andere bedrijven gewoon 1-2 dagen later bij je kunnen komen.
Grote fout die is gemaakt bij het leggen van de deurmat: de hele mat ligt vast, terwijl er nog een luik onder zit naar de kruipruimte! Hoe moeten we daar nu bij komen??

Reactie Roobol:

Inmiddels is het twee jaar geleden dat uw vloer gelegd is. Sinds die tijd zijn er wel een aantal dingen geoptimaliseerd. Ook nu zitten we in een overgangsfase om ook alle werk nog beter in te kunnen... Inmiddels is het twee jaar geleden dat uw vloer gelegd is. Sinds die tijd zijn er wel een aantal dingen geoptimaliseerd. Ook nu zitten we in een overgangsfase om ook alle werk nog beter in te kunnen plannen. Wat betreft de melding over de deurmat, kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservicemedewerkers. Zij zijn op werkdagen te bereiken op 0180-644644.

Kiki

Prima winkel

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Wij hebben gordijnen laten maken en venyl op de vloer laten leggen door Roobol. Zeer tevreden over beide. Daarom onlangs weer een serie gordijnen laten maken. Ook nu weer prima geholpen, levertijd... Wij hebben gordijnen laten maken en venyl op de vloer laten leggen door Roobol. Zeer tevreden over beide. Daarom onlangs weer een serie gordijnen laten maken. Ook nu weer prima geholpen, levertijd was netjes (4 weken) en het resultaat is echt mooi. Mooie stof, prima genaaid. En makkelijk dat er verstelbare haakjes aan zitten zodat je ze precies op de goede hoogte kunt hangen zoals je ze wilt hebben. Ik ben er echt heel blij mee.