Roobol

Vrijdag Scheepvaart

Uitstekende service

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Met veel enthousiasme en kunde op een zeer vriendelijke wijze geadviseerd en geholpen.

C. van Alphen

Nog niet helemaal duidelijk

Geef een toelichting bij je beoordeling.

ik wil voor een paar duizend euro vloerbedekking maar woon te ver van de winkel... Zeer teleurgesteld dat er geen oplossing komt.

Beste,
We begrijpen je teleurstelling maar helaas valt je woonplaats inderdaad buiten ons stoffeergebied waardoor je geen gebruik kan maken van onze legservice.
Omdat wij geen landelijke...
Beste,
Omdat wij geen landelijke keten zijn hebben we ons geconcentreerd op een specifiek gebied rondom onze vestigingen om zo de beste service, kwaliteit en prijs kunnen bieden.
Mochten we je nog ergens bij kunnen adviseren dan horen we dat graag natuurlijk!
Team Roobol Online

Frustrerend

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Hadden 4 gordijnen besteld, zou 4 tot 6 weken duren. Duurde totaal 13 weken, nu snap ik met corona vertraging bla bla bla, maar toch erg vervelend. Waren ze eindelijk binnen, maakten we ze thuis... Hadden 4 gordijnen besteld, zou 4 tot 6 weken duren. Duurde totaal 13 weken, nu snap ik met corona vertraging bla bla bla, maar toch erg vervelend. Waren ze eindelijk binnen, maakten we ze thuis open.... verkeerde stof gordijnen.. weer terug, gefrustreerd naar de winkel. Personeel hielp me heel goed maar baal echt enorm, ze gaat erachter aan en mocht deze meenemen zodat me dochter eindelijk na 13 weken gordijnen heeft op dr kamer. Gingen we ze ophangen,op heel veel plaatsen geen tape, tape slecht en lelijk geplakt waardoor je zwart tape ziet bij een wit frame. Erg slordig terwijl je er zoveel voor betaald

Hele fijne winkel

Geef een toelichting bij je beoordeling.

fijn en goed geholpen met advies wat wel en niet kon.En ze hadden daarmee gelijk

Reactie Roobol:

Fijn om te horen dat je het advies zo hebt gewaardeerd!
^Jeroen, team Roobol Online

T.Slingerland

Na de Aankoop blijft er weinig van de service over.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Aankoop ging prima maar als ze dan met je 25 jaar garantie na 6 jaar een lange neus trekken en alles uit de kast halen de schuld bij ons te leggen is mi.niet echt klantvriendelijk.

Reactie Roobol:

Vervelend dat je niet tevreden bent met je vloer. De 25 jaar waar je aan refereert is de fabrieksgarantie op de vloer. Als er een fabricagefout is gemaakt, dekt deze garantie die fout. Verder zijn... Vervelend dat je niet tevreden bent met je vloer. De 25 jaar waar je aan refereert is de fabrieksgarantie op de vloer. Als er een fabricagefout is gemaakt, dekt deze garantie die fout. Verder zijn wij aangesloten bij het CBW. Via de voorwaarden van deze branchevereniging heb je twee jaar garantie op je aankoop. Deze termijn is helaas verlopen. De gemelde klacht valt niet onder de fabrieksgarantie. We begrijpen dat dit tegenvalt en je mogelijk anders had verwacht. Uiteraard denken we graag met je mee voor een oplossing buiten de garantie, tegen betaling.

Veronique Grinwis

Heel erg tevreden!

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Wat ben ik geweldig goed geholpen door Mw/ Yvonne in Hellevoetsluis! Mw was erg vriendelijk, al bij het bellen/opnemen van de telefoon. Mw gaf mij de tijd om tapijt uit te zoeken, bood mij... Wat ben ik geweldig goed geholpen door Mw/ Yvonne in Hellevoetsluis! Mw was erg vriendelijk, al bij het bellen/opnemen van de telefoon. Mw gaf mij de tijd om tapijt uit te zoeken, bood mij koffie/thee aan, gaf mij goed en deskundig advies, hield rekening met mijn wensen qua dag voor het leggen van tapijt.
Echt niks was te veel voor deze dame. Wat is Mw een aanwinst voor deze winkel! Mw krijgt van mij een 10+!

Jacqueline

Mooie winkel

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Anita van het filiaal Hellevoetsluis is geweldig

Roobol

Geweldig

Geef een toelichting bij je beoordeling.

In de winkel geweldig geholpen
De heren die vloer hebben gelegd complimenten vlot en goed

Ronald

Onbetrouwbaar en slechte service

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Door Roobol (Hellevoetsluis/Barendrecht) laminaat laten leggen. Het laminaat was bedekt met coating die gebruikt wordt om de groeven mooier te maken. Dit laminaat is desondanks gewoon gelegd door... Door Roobol (Hellevoetsluis/Barendrecht) laminaat laten leggen. Het laminaat was bedekt met coating die gebruikt wordt om de groeven mooier te maken. Dit laminaat is desondanks gewoon gelegd door een medewerker van Roobol. Na contact gehad te hebben met Roobol hoefde ik mij geen zorgen te maken. Het laminaat zou worden schoon gemaakt en de plinten die nog niet gelegd waren de eerste keer, zouden nu gelegd worden. Na twee weken wachten komt een medewerker langs om het werk te doen. De plinten worden gelegd maar het laminaat wordt niet schoon gemaakt. Mijn vrouw die tegen de medewerker zegt dat het laminaat schoon gemaakt moet worden krijgt als antwoord, er moet niks mevrouw. Ook krijgt ze geen telefonisch bericht wanneer het werk klaar is om te komen kijken. Met andere woorden meneer is met de noorderzon vertrokken (de deur stond gewoon open). De afhandeling van de klacht is ook waardeloos. Men verschuilt zich achter het is een andere afdeling, we hebben het zo druk, het is het hoofdkantoor, het zijn ZZP-ers. Men is arrogant, lacherig en een verontschuldiging heb ik niet gehad.
Ik zou iedereen willen af raden iets te kopen bij Roobol. Ga naar een ander bedrijf, het bespaart je een hoop ellende.
Let ook op de factuur want Roobol heeft bij mij ook dubbel gefactureerd (leggen van de plinten).

Reactie Roobol:

Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent. Er is nogmaals contact met je opgenomen om excuses te maken. De medewerker die de plinten kwam plaatsen, zou ook de vloer schoon maken. Echter heeft... Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent. Er is nogmaals contact met je opgenomen om excuses te maken. De medewerker die de plinten kwam plaatsen, zou ook de vloer schoon maken. Echter heeft hij dat verzuimd. Nogmaals excuses daarvoor. Dit had uiteraard wel moeten gebeuren. We konden dit niet de volgende dag alsnog oppakken, maar pas later vanwege drukte in onze planning. Je hebt toen besloten het laminaat zelf schoon te maken. Daarvoor heb je een extra vergoeding ontvangen.
Het idee dat je dubbel betaald hebt, is niet juist. We hebben dit over een volgende order verrekend. Echter zijn we daar blijkbaar niet duidelijk genoeg in geweest. We hebben het telefonisch nog een keer toegelicht.

Roobol hellevoetsluis

Slecht

Geef een toelichting bij je beoordeling.

We zijn al vanaf februari bezig met onze gordijnen/roedes.alles wat fout kan gaan gaat fout.vind dat er slechte communicatie/services is naar ons toe.we zijn in totaal 2000 euro kwijt aan onze... We zijn al vanaf februari bezig met onze gordijnen/roedes.alles wat fout kan gaan gaat fout.vind dat er slechte communicatie/services is naar ons toe.we zijn in totaal 2000 euro kwijt aan onze gordijnen/roedes en dan zo behandeld worden lijkt nergens naar.

Reactie Roobol:

Beste, inmiddels is er naar aanleiding van je melding contact geweest en hebben we onze excuses aangeboden. Uiteraard hadden we dit beter kunnen doen. We hebben afgesproken om de gordijnen om te... Beste, inmiddels is er naar aanleiding van je melding contact geweest en hebben we onze excuses aangeboden. Uiteraard hadden we dit beter kunnen doen. We hebben afgesproken om de gordijnen om te ruilen en om de excuses te onderstrepen een vergoeding aan je over te maken. We gaan ervan uit dat de klacht hiermee naar tevredenheid is opgelost.