Roobol

Nee

aa geeve

Goede service

Nico de Klerk

Goede winkel en deskundig personeel

R. Kraaij

Geef een toelichting bij je beoordeling.

zzp-ers bleken meer flexibel dan de vaste medewerkers van Roobol met het uitvoeren van enkele extra werkzaamheden

Nicolette van opstal

E Beijer

Keurige zaak prima geholpen

deb Haan

Van het begin het uitzoeken, bestellen , het adviseren in de winkel en meedenken naar oplossingen en het inmeten tot de mannen die van mijn gehele woning de vloer hebben gelegd. In 1 woord... Van het begin het uitzoeken, bestellen , het adviseren in de winkel en meedenken naar oplossingen en het inmeten tot de mannen die van mijn gehele woning de vloer hebben gelegd. In 1 woord TOP.... bedankt medewerkers Roobol Hellevoetsluis een dikke pluim van fam Den Haan /Troost

A.J. van Breda

Redelijk, zie beschrijving hier onder. Ik twijfel daarom ook of dat ik Roobol zou aanbevelen!

Geef een toelichting bij je beoordeling.

In de winkel hebben wij een prijs afgesproken, na het meten zouden wij een definitieve prijs op krijgen, die hebben wij ook gekregen en ze mochten het daarvoor uitvoeren. tijdens het leggen van het... In de winkel hebben wij een prijs afgesproken, na het meten zouden wij een definitieve prijs op krijgen, die hebben wij ook gekregen en ze mochten het daarvoor uitvoeren. tijdens het leggen van het laminaat kwam men er achter dat ze plinten te kort kwamen, die wij ook nog moesten betalen, dat was dus niet afgesproken ik heb met de man die kwam meten gezegd wat er gedaan moest worden en dat die man dan in gebreken is daar kan ik niets aan doen. het laminaat op zich is goed gelegd daar in tegen zitten de plinten hier en daar los. en er is door 3 verschillende mensen aan de plinten gewerkt die alle drie anders werkte waardoor de plinten op 3 verschillende manieren zijn gemaakt. dus al met al niet hellemaal tevreden. ik moet wel zeggen dat de mensen op de afgesproken datum en tijd aanwezig waren en ze netjes en beleefd waren.

de Nie

Kan beter.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Goed als het goed gaat, maar als een order niet te vinden is en wij lang moeten wachten op levering komt dat slordig over.