Roobol

Ronald

Onbetrouwbaar en slechte service

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Door Roobol (Hellevoetsluis/Barendrecht) laminaat laten leggen. Het laminaat was bedekt met coating die gebruikt wordt om de groeven mooier te maken. Dit laminaat is desondanks gewoon gelegd door een medewerker van Roobol. Na contact gehad te hebben met Roobol hoefde ik mij geen zorgen te maken. Het laminaat zou worden schoon gemaakt en de plinten die nog niet gelegd waren de eerste keer, zouden nu gelegd worden. Na twee weken wachten komt een medewerker langs om het werk te doen. De plinten worden gelegd maar het laminaat wordt niet schoon gemaakt. Mijn vrouw die tegen de medewerker zegt dat het laminaat schoon gemaakt moet worden krijgt als antwoord, er moet niks mevrouw. Ook krijgt ze geen telefonisch bericht wanneer het werk klaar is om te komen kijken. Met andere woorden meneer is met de noorderzon vertrokken (de deur stond gewoon open). De afhandeling van de klacht is ook waardeloos. Men verschuilt zich achter het is een andere afdeling, we hebben het zo druk, het is het hoofdkantoor, het zijn ZZP-ers. Men is arrogant, lacherig en een verontschuldiging heb ik niet gehad.
Ik zou iedereen willen af raden iets te kopen bij Roobol. Ga naar een ander bedrijf, het bespaart je een hoop ellende.
Let ook op de factuur want Roobol heeft bij mij ook dubbel gefactureerd (leggen van de plinten).

Reactie Roobol:

Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent. Er is nogmaals contact met je opgenomen om excuses te maken. De medewerker die de plinten kwam plaatsen, zou ook de vloer schoon maken. Echter heeft hij dat verzuimd. Nogmaals excuses daarvoor. Dit had uiteraard wel moeten gebeuren. We konden dit niet de volgende dag alsnog oppakken, maar pas later vanwege drukte in onze planning. Je hebt toen besloten het laminaat zelf schoon te maken. Daarvoor heb je een extra vergoeding ontvangen.
Het idee dat je dubbel betaald hebt, is niet juist. We hebben dit over een volgende order verrekend. Echter zijn we daar blijkbaar niet duidelijk genoeg in geweest. We hebben het telefonisch nog een keer toegelicht.

Score voor Roobol: 1/5
Zou je Roobol aanbevelen? Nee