Roobol

J. Feenstra

Prettige winkel waar je op je gemak kan rondkijken zonder een hijgende verkoper of verkoopster in je nek. En als je dan wat info wilt hebben staan ze je op een plezierige manier te woord.

Hans

nee

Groeneveld

Goede service en producten!

Anja Stal

Prima service Houden zich aan de gemaakte afspraken

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Ik heb het in de vakantie moeten plannen i.v.m. vaste dag maatopnemen en vaste dag monteren Ik begrijp het maar ik werk in het onderwijs en kan geen vrije dagen opnemen wanneer ik dat wil

T de Ruijter

Wij zijn dik tevreden,

J. Kwadijk

Roobol is een uitstekende winkel om te kopen. Goed advies en uitgebreid assortiment.
Over de legservice ben ik minder te spreken. De heren gingen na het leggen weg naar een andere klant terwijl de plinten nog gedaan moesten en afgekit. Daar zouden ze dan drie dagen later voor terugkomen. Het resultaat is dat het nu opnieuw gedaan moet worden.
Slecht gekit, pvc bolt op en is niet verlijmd in vele hoeken. Waren we voorheen niet gewend bij Roobol

Geef een toelichting bij je beoordeling.

De legservice verbeteren en na een klacht sneller handelen en niet een maand laten wachten

L de Bruin Takx

Hellemaal geweldig

Cor den Boer

Ik zou er niet meer voor een 2e keer heen gaan. Dit heeft niet met de winkel te maken maar met het personeel.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Zeer aparte man in de winkel, beetje popie jopie, we wilden nog meer aanschaffen maar zijn naar een ander winkel toegegaan.

De Jongh

Vriendelijke en deskundige mensen in de winkel, goede afspraken, kundig personeel dat het tapijt komt leggen, maar een van de leggers was bijzonder onvriendelijk en zeer weinig klantvriendelijk.... Vriendelijke en deskundige mensen in de winkel, goede afspraken, kundig personeel dat het tapijt komt leggen, maar een van de leggers was bijzonder onvriendelijk en zeer weinig klantvriendelijk. Mopperde tegen mij over allerlei afspraken die ik met de maatopnemer had gemaakt.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Zoals gezegd de leggers zijn deskundig, maar een ervan had vandaag blijkbaar een pesthumeur. Ging steeds tegen mijn vragen in en was zeer onvriendelijk.

dijkstra

Keurig en netjes personeel.afspraken netjes nagekomen.