Roobol

Lianne

Vriendelijk, service en aandacht, wel. Had de afwerking door de stoffeerders wat correcter gemogen

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Er waren wat hobbels in het vinyl en rafelig aan het tapijt op. De trap, ook hadden ze het restafval beter moeten opruimen

hendrikx-verhulst

Ik zou de winkel niet aanbevelen, weinig klantvriendelijk

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Er worst niet meegedacht na het niet kunnen leggen van een Vloer. Je wordt aan je lot overgelaten

A Weeda

nee

vd Velde

Fijne zaak met goede service.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Onze bestelling, een laminaatvloer voor in de woonkamer, is keurig afgeleverd en met de gratis legservice was het ook nog eens erg makkelijk. Degene die de vloer heeft gelegd deed dit erg netjes.... Onze bestelling, een laminaatvloer voor in de woonkamer, is keurig afgeleverd en met de gratis legservice was het ook nog eens erg makkelijk. Degene die de vloer heeft gelegd deed dit erg netjes. Alwt al een mooi resultaat. Enige minpunt is dat we achteraf op de factuur ineens een toeslag voor het laminaatleggen in de gangkast zagen. Die stond niet op de offerte en was zodoende een verrassing. Positief punt was dat onze ondervloer blijkbaar nog goed genoeg was om te laten liggen, waardoor we de door ons bestelde ondervloer retour konden geven.

Sandra

Aardig personeel, goed geholpen. Met de complimenten aan de mannen die het hebben gelegd

Sandra

Aardig personeel, goed geholpenmaar de complimenten aan de mannen die het hebben gelegd

IzaƤk Meulenbelt

In de winkel goed, het opgeleverde werk is erg slecht. Mail met klacht gestuurd en daar word ook noet op gereageerd. Diep triest.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Contact opnemen met de klant als deze een klacht heeft ingediend en het snel verholpen wil hebben. Berijkbaar op emal en mobiel. Gegevens zijn bij jullie bekend. Groeten, Izaak Meulenbelt

Hoefman

Fijne zaak

X

Dirk Wolthaus

Word je goed geholpen, niet altijd even goedkoop