Roobol

G. van Santen

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Jammer dat na het leggen van het laminaat de ruimte niet wordt gezogen en afval/verpakkingsmateriaal wordt meegenomen.

ceel Roseboom

Prima winkel met veel keuze

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Klantenservice denkt niet mee. En maatnemen moet je betalen is geen servies

P.R. de Nies

Ik de winkel goed geholpen, het vervolg niet helemaal naar wens verlopen, door verschillende oorzaken die bij Roobol lagen, wat extra tijd kostte, helaas. Het is verder wel goed afgehandeld.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

De planning met Roobol verloopt niet geheel naar wens, werkt met zzp-ers, iets wat op zich niet verkeerd hoeft te zijn, maar de communicatie onderling gaat niet helemaal goed, zodat de stoffeerders... De planning met Roobol verloopt niet geheel naar wens, werkt met zzp-ers, iets wat op zich niet verkeerd hoeft te zijn, maar de communicatie onderling gaat niet helemaal goed, zodat de stoffeerders een beetje geirriteerd raken en dit soms onbedoeld naar de klant uitstralen, wat niet leuk voor de klant is.

J. Sonneveld

Goed.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Jammer dat tijd niet klopte.
Stond op middag kwamen ochtend monteren.
Afval werd niet meegenomen.

Marianne Breen

Winkel met goede service

Versteeg

John Mac-Lean

Mooie winkel, personeel in de winkels netjes/ leuk, goede collectie.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Wat in de winkels wordt opgebouwd wordt in het veld teniet gedaan.

M.L. von Burg

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Je kan bellen voor een tijd, wanneer de stoffeerder komt. Bij mij b .v. tussen 08.15 en 10.15. Ze kwamen zo rond 11 uur.
Zoals ik al aan de telefoon zei, toen ik gebeld werd na het leggen,...
Zoals ik al aan de telefoon zei, toen ik gebeld werd na het leggen, geef een ruimerer tijd aan, er kan altijd iets tussen komen. B.v. het zit tegen bij de vorige klant, file, enz. Ik heb zelf een bedrijf gehad, en zal nooit gelijk aan de telefoon hangen, om te vragen waar ze blijven.

Gerda Reijtenbagh

Prima service