Roobol

Ozkul

Top

Veel keus, behulpzame medewerker

Zeer tevreden over hele gang van zaken, tapijt van trap laten halen en 2 dagen erna zat t nieuwe er al op. Vriendelijke hulpzame en bekwame medewerkers

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Ze hebben het tapijt van de trap verwijderd en 2 dagen later het nieuwe al gelegd! Keurig werk!

Reactie Roobol:

Hartelijk dank voor het delen van je ervaring! We brengen de complimenten over naar ons team en we wensen je veel plezier met je nieuwe trapbekleding!

Mooie winkel, vakkundig

Mooie producten, vakkundig geadviseerd

Reactie Roobol:

Bedankt voor het delen van je ervaring!
- team Roobol Online

Marianne van Haersma Buma - Ruiter

Kundig en goed

Jacqueline van Kuijen

Goede service en meegedacht!!

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Vriendelijke service en meegedacht hoe het mooier kon

Ton de Gier

Prima winkel met hoge kwaliteitsproducten.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Bij Roobol betaal je wat meer maar de materialen die aangeboden worden zijn van goede kwaliteit.

Suze Martis

Leuke winkel

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Leuke en goede winkel. Voor de prijs die je betaald krijgt je goede kwaliteit

Reactie Roobol:

Fijn dat je zo tevreden bent over onze winkel en onze collectie! Onze inkoopstylisten werken hard om altijd de allerbeste producten te vinden voor de beste prijs.
^Jeroen, team Roobol Online

Viel beetje tegen

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Ik had van te voren gebeld en kreeg te horen dat het mogelijk was een week later vloerbedekking te leggen. Dus alles besteld voor de slaapkamer, zou er pas 10 juni gelegd kunnen worden! Toen kregen... Ik had van te voren gebeld en kreeg te horen dat het mogelijk was een week later vloerbedekking te leggen. Dus alles besteld voor de slaapkamer, zou er pas 10 juni gelegd kunnen worden! Toen kregen we ook nog te horen dat er niet op groene platen gelegd zou worden en dat er dan nog maar even iemand moest komen om dat te checken. Zo werd het leggen van de vloer ineens een heeeeel duur grapje. Uiteindelijk besloten te bestellen en zelf dan te leggen en dan betaal je € 99,00 bezorgkosten en wordt er gezegd dat er tot aan de drempel bezorgd wordt en ik zelf maar moet kijken hoe ik het 4 treden omhoog krijg en in mijn slaapkamer. Al met al wel besteld, maar wat een desillusie en toch wel teleurgesteld

Prettige zaak waar echt de tijd voor je genomen wordt.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Fijn dat er meegedacht wordt en goed de tijd genomen wordt om jouw wensen en voorkeuren goed uit te vragen.
Meer gebruik maken van de computer bij het maken van een pro-formaberekening zou het proces wel kunnen versnellen.

Marcel

Prima zaak, goed geholpen.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Mooie tapijte en laminaat/pvc.