Roobol

M. Jonker

Prijzig. Vriendelijk personeel. Slechte planning hoofdkantoor. Poging prijs te verhogen na aanbetaling. Deel geleverde producten verkeerde maat, netjes vermaakt, maar niet teruggeplaatst.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Probeer niet na bestelling/aanbetaling een meerprijs te berekenen; dit was niet de eerste keer en ik begrijp van kennissen dat ik ook niet de enige ben die dit ervaren heeft bij Roobol.
SMS...
SMS bericht betreffence servicebezoeken en tijdindicatie online is prima, top!
Verkeerd ingepland servicebezoek - ik dacht terugbezorging van de vermaakte panelen, maar bleek vooreen probleem van iemand anders - is vervelend voor zowel de klant als de servicemedewerker.
Bij ECHTE service wordt een opgehaald en vermaakt product ook weer bezorgd en teruggeplaatst en hoeft men dit niet zelf op te halen.
De medewekers in Spijkenisse zijn allemaal vriendelijk en klantgericht, maar één dame steekt er met hoofd en schouders boven uit: het invoeren van de bestelling in het systeem lukte niet en zij schoot haar collega te hulp en stuurde het door per email. Na telefonisch contact op een donderdag betreffende de meerpijs zouden wij teruggebeld worden, niets meer gehoord, dus dinsdags daarna langs de winkel gegaan. Dezelfde dame heeft alles uitgezocht en later op de dag terugkoppeling gegeven. Zij heeft ook de 'klacht' betreffende de verkeerde lengte van de panelen afgehandeld. Wees zuinig op haar.

I de smit

Ik heb er goede ervaring mee.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Als de stofveerder later komen even bellen naar de klant.
Maar ze zijn zeer goed en vriendelijk.

T. Bakker

Goede service, klantgericht en doen wat ze beloven.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Verbeterpunt; Stem planning en werkzaamheden van de stoffeerders beter op elkaar af.
Info naar klant kort voor legdag (gebeld op zaterdag) stemde totaal niet overeen met aankomst stoffeerders.
In ons geval zeker geen nadeel (aankomst reeds om 10:30 uur i.p.v. de aangegeven tijd (tussen 13:15 en 16:15 uur)).
Was geen probeem maar we hadden evengoed echter niet thuis kunnen zijn.

Om positief af te sluiten; Super netjes gewerkt en vakwerk afgeleverd :-)

Leerentveld

Een goede zaak met vriendelijk personeel en een goed service.

Vincent van der Vlis

Ik vind Roobol een hele goede winkel met een prima klantenservice

Truus

Prima zaak.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Maken van afspraken verloopt rommelig. Uiteindelijk zijn de afspraken wel nagekomen.

G de lange

Mooie zaak klantvriendelijk

Niet van toe passing

Roderik

Erg klantvriendelijkheid. Alles wordt tot in de puntjes geregeld! Ik heb geen negatieve punten, alleen maar positief.

W nugteren

Goede informatie en na bestelling werd het tapijt binnen een week gelegd.

Phagoe