Roobol

Uitstekend

Erg goed geholpen.

Slechte service

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Gordijnrails van 4 meter kon alleen voor veel geld worden bezorgd.Bij afhalen werd een pakketje vergeten,dat mochten we zelf op komen halen,we hadden er veel geld besteed.zeer slechte service

Reactie Roobol:

Helaas waren de plafondsteunen door de leverancier niet meegeleverd. Hierdoor ontbrak er bij het afhalen inderdaad een pakketje. Sorry dat de bestelling niet compleet was. Inmiddels zijn de... Helaas waren de plafondsteunen door de leverancier niet meegeleverd. Hierdoor ontbrak er bij het afhalen inderdaad een pakketje. Sorry dat de bestelling niet compleet was. Inmiddels zijn de gordijnen binnen én de eerder ontbrekende steunen en kan de bestelling, zoals afgesproken, in onze winkel worden opgehaald.

theo vd kuil

Goede service leuke/vriendelijke mensen

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Mooie zaak en ruime sortering aan vloerbedekking en gordijnen

Zijn zeer tevreden

Rijgersberg

Goede informatie en vriendelijke verkopers

Geef een toelichting bij je beoordeling.

De kwaliteit van afwerken mag beter. Het leggen van de pvc was ok, maar dr plinten kan beter/netter

K.Grabijn

Vriendelijke bediening,uitleg en advies, meedenkend.

Ilona Bennis

Onze nieuwe laminaat vloer zou prachtig zijn als hij afgewerkt gaat worden.
Onze nieuwe laminaat vloer zou prachtig zijn als hij afgewerkt gaat worden.
Onze vloeren zijn in 2 dagen zeer netjes gelegd. De eerste keer waren er niet voldoende profiel stukken bij de 2 e dag waren ze ook niet mee gekomen.
Volgends de mijnheer die er was zou dit zsm opgelost gaan worden. Dit was afgelopen maandag 14/10/19.
Dus we hopen op een snelle reactie van jullie zodat het laminaat niet kapot gelopen gaat worden.

Zie boven

Reactie Roobol:

Naar aanleiding van uw review is er contact met u opgenomen en is er een moment ingepland om de profielstukken alsnog te plaatsen. Zo kunt u spoedig gaan genieten van uw nieuwe vloer.

W. Herrewijnen

Geef een toelichting bij je beoordeling.

De laminaat legger heeft goed werk verricht, maar kan wel vragen aan klant waar deze de afdekplinten allemaal wil.

Schuil

Prima geadviseerd en ook netjes werk geleverd

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Aflevertijd (11.10 uur) bleek ruim een half uur voor het afgesproken tijdvak ( tussen 11.45 en 14.45 uur) te liggen. Ik was thuis en heb er (dus) niet over geklaagd, maar dit had handiger gekund... Aflevertijd (11.10 uur) bleek ruim een half uur voor het afgesproken tijdvak ( tussen 11.45 en 14.45 uur) te liggen. Ik was thuis en heb er (dus) niet over geklaagd, maar dit had handiger gekund (even bellen of 't al zou schikken bijvoorbeeld).

Leo Vermeulen

Prettige winkel met vriendelijk personeel, fijn er te kopen.