Roobol

P. Soeteman

Na aankoop is alles keurig geïnstalleerd. Zowel de laminaatvloer als de gordijnen.
Wij zijn zeer tevreden.

l.a.m de klerk

Een prima winkel om er te komen en te kopen.

neen

Tea de Jong

Goede winkel, groot assortiment en klantvriendelijk.

J. Fransen

Prima winkel

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Tip: geef de klantenservice een compliment van ons! Ik belde met een probleempje en de dame van de Roobol klantenservice heeft heel erg haar best voor ons en gelukkig kon het probleempje voor ons... Tip: geef de klantenservice een compliment van ons! Ik belde met een probleempje en de dame van de Roobol klantenservice heeft heel erg haar best voor ons en gelukkig kon het probleempje voor ons oplossen. Geweldig!

rob bout

Wij hebben zowel een tekort gordijn als de verkeerde kleur gekregen. we wachten eerst af hoe dit afgehandeld gaat worden voordat ik beoordeel.

L.A.Jansen

Eerste verkoper kon zich inleven in de situatie van ons huis
Wij wat rond gekeken toen met een andere verkoopster die opdat moment heel goede info en later zaken gedaan met haar

T.W.

Prima winkel goed overzichtelijk

Thoka Lems

Een goede nette zaak waar wij prettig geholpen zijn

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Op dit moment hebben wij nog een klacht lopen (lamel was gescheurd bij aflevering op 18/7) waarop we nog geen antwoord hebben gehad. De winkel op zich beoordelen wij goed (zie boven) maar de... Op dit moment hebben wij nog een klacht lopen (lamel was gescheurd bij aflevering op 18/7) waarop we nog geen antwoord hebben gehad. De winkel op zich beoordelen wij goed (zie boven) maar de afhandeling van klachten kan veel beter. (misschien een e mail terug dat de klacht in behandeling is en hoe het opgelost gaat worden).

mdenhartog

Een fijne zoek juiste service

zou het niet weten

Lulofs