Roobol

Goede service ook in Corona tijd.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Ze nemen de tijd voor je en brachten de stalen van de gordijnen mee.

Annita

Een fijn bedrijf

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Houden zich aan de afspraak,en je word netjes terugplaatsen gebeld of alles naar wens is gegaan. Daar kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen. Dit vind ik dat je echt als klant word behandeld

Fam C.Brugman

Bij Roobol laminaat gekocht, vakkundig geholpen door Mevr A van Der Hoff , en vandaag gelegd door Richard van ploeg 27. Echt een vakman, die een prachtige vloer bij ons heeft gelegd. Een heel... Bij Roobol laminaat gekocht, vakkundig geholpen door Mevr A van Der Hoff , en vandaag gelegd door Richard van ploeg 27. Echt een vakman, die een prachtige vloer bij ons heeft gelegd. Een heel tevreden klant.

Klantvriendelijk

Mevrouw Disco Engelaer

Ik voel me vreselijk ik de steek gelaten

Geef een toelichting bij je beoordeling.

1. De berekening werd niet goed gedaan waardoor dr pvc vloer 1500 euro duurder werd dan gepland.
2. Na 4 maanden mijn scootmobiel te hebben geparkeerd in de hal zitten er onwisbare rubber vlekken op. De verkoopster wist te vertellen dat dat inderdaad kon gebeuren. Was mij niet vertelt bij de verkoop. De leverancier doet niets en Roobol wil wel stroken komen vernieuwen met het restant van wat ik nog over heb. Dit kost mij het bedrag van 465 euro. De service is dus ver te zoeken bij een bedrag van 5000.00 euro.
Jammer Roobol

Reactie Roobol:

Vervelend om te vernemen dat u, een jaar na aankoop, niet tevreden bent. Rubber (zoals de wielen van uw scootmobiel) op een PVC vloer is geen goede combinatie. Hierdoor kunnen inderdaad strepen... Vervelend om te vernemen dat u, een jaar na aankoop, niet tevreden bent. Rubber (zoals de wielen van uw scootmobiel) op een PVC vloer is geen goede combinatie. Hierdoor kunnen inderdaad strepen ontstaan op de PVC vloer. We hebben nog een keer contact gehad met de leverancier. Dit is echter alleen te voorkomen door rubber niet in contact te laten komen met een PVC vloer. We kunnen de planken op uw kosten vervangen, maar daarna kan hetzelfde gebeuren als u de scootmobiel weer direct op de PVC vloer parkeert. Mocht u de planken willen laten vervangen, kunt u contact opnemen met de medewerkers uit onze winkel waar u de aankoop heeft gedaan.

Dorreman

Prima service en advies

F. Blok

Valt niet mee te praten

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Roobol heeft onze eerste review niet goed of helemaal niet gelezen. Voor verbeter punten kunnen ze contact met ons opnemen.

Reactie Roobol:

We vinden het erg jammer dat u niet tevreden bent over het de geëgaliseerde vloer en over de reactie op uw review. U heeft nu twee negatieve reviews geplaatst en wij hebben van de week uiterst ons... We vinden het erg jammer dat u niet tevreden bent over het de geëgaliseerde vloer en over de reactie op uw review. U heeft nu twee negatieve reviews geplaatst en wij hebben van de week uiterst ons best gedaan om uw 1ste review zo goed mogelijk te beantwoorden.
Na uw review van vandaag hebben we weer direct contact met u opgenomen. Tijdens dit gesprek hebben we gepoogd te herhalen wat we eerder hebben vermeld:  Egaline volgt de vorm van de vloer en wij brengen daarom slechts een laag van 2 á 3 millimeter aan. Een afwijking van 13 millimeter zoals u die aangegeven heeft, is daarom technisch gezien niet mogelijk. Het is spijtig dat onze bevindingen hierover helaas niet overeenkomen. We hadden graag nog eens een medewerker gestuurd om de situatie nogmaals te beoordelen. Dit voorstel blijft vanuit onze kant uiteraard open staan.

F.Blok

Slecht

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Één ster is al veel te veel.
Wij wilden een mooie vlakke pvc vloer zoals die ook in de winkel van Spijkenisse te zien is.
Echter onze vloer blijkt zeer slecht geëgaliseerd te zijn. De...
Één ster is al veel te veel.
Echter onze vloer blijkt zeer slecht geëgaliseerd te zijn. De betonvloer was zo goed als vlak maar na het egaliseren en het leggen van de pvc vloer door Roobol bleken al onze meubelen flink te wiebelen.
Wij hebben hierover een klacht ingediend bij Roobol en die beloofde ons dat er iemand zou komen kijken. Echter bleek dat dit dezelfde man is die ook de vloer geëgaliseerd en gelegd heeft. (wie controleert de controleur)
Na drie dagen kregen we een brief van het hoofdkantoor met de mededeling dat de vloer binnen de geldende normen is gelegd en dat een hoogte verschil van 10 mm nog binnen de normen valt. (Nen 2747) En dat 30 cm langs de wanden nog grotere afwijkingen mogelijk zijn. (De plinten liggen hier en daar 13mm van de geëgaliseerde vloer)
Als oplossing geeft Roobol aan dat we dan maar steilpootjes??? onder de meubelen moeten gebruiken maar wat dat zijn weten we niet we kennen wel stelpootjes maar wij hebben nog nooit meubelen gezien met stelpootjes.
Conclusie egaliseren en schrijven kunnen ze bij Roobol niet.
Voor ons NOOIT meer Roobol.

Reactie Roobol:

Wat vervelend om te horen dat u ontevreden bent.
Wat vervelend om te horen dat u ontevreden bent.
Zoals door u aangegeven hebben we uw vloer geëgaliseerd. Egaline volgt de vorm van de vloer en wij brengen daarom slechts een laag van 2 á 3 millimeter aan. Het egaliseren van een een zand cement vloer is altijd vloer volgend. Zoals de medewerker u ter ter plaatse heeft uitgelegd kan je met het egaliseren van een vloer niet bereiken dat deze wordt uitgevlakt. Het egaliseren van een vloer hiermee wordt de vloer glad en stoffeer klaar gemaakt om PVC delen te kunnen stofferen. PVC is een mooi en sterk en onderhoudsvriendelijk product. Deze heeft een dikte van tussen de 2 en 3 mm. Deze vloerbedekking kan worden omschreven als een dun materiaal. Door de ongelijkheden van de bouwvloer kunnen meubelen enigszins wiebelen. Dit product kan deze ongelijkheid niet opvangen. Dit valt vaak goed op te lossen door stelpootjes van de meubelen.
Mocht u willen dan sturen wij graag nog eens een medewerker om te situatie betreft de plinten te beoordelen, indien gewenst dan horen wij dit graag.

Leo de leede

Service over laminaat is goed, de service over de dupligordijnen ook goed. De eindlooskoorden waren tekort, maar is tot tevredenheid opgelost.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

De eindlooskoorden waren van de dupligordijnen veel te kort. Dit is door Roobol goed opgelost, en de eindlooskoorden zijn vervangen en wel kosteloos. Laminaat ligt er strak in, goede montage met... De eindlooskoorden waren van de dupligordijnen veel te kort. Dit is door Roobol goed opgelost, en de eindlooskoorden zijn vervangen en wel kosteloos. Laminaat ligt er strak in, goede montage met ervaren monteurs.

LH de Ruiter

Zeer goed

Geef een toelichting bij je beoordeling.

goed hulp, goede levering en goed geplaatst

T.Vooijs

Niet best!!!

Geef een toelichting bij je beoordeling.

De behandeling en fouten die zijn gemaakt in uw vestiging in Spijkenisse waren teveel om op te noemen.
De buitenploeg was wel goed.