Roobol

Heel slechte legkwaliteit

Geef een toelichting bij je beoordeling.

De service in de winkel van sliedrecht is top. Verder wel slechte service, lelijke laminaatvloer gelegd (met name de plinten), super duur voor wat je krijgt als resultaat. Heel veel laminaat... De service in de winkel van sliedrecht is top. Verder wel slechte service, lelijke laminaatvloer gelegd (met name de plinten), super duur voor wat je krijgt als resultaat. Heel veel laminaat verzaagd en anders een meetfout waardoor er tekort was aan laminaat, afval wilden ze achterlaten, ook wilden ze dat ik het hele bedrag al zou betalen terwijl het niet af was. Echt belachelijk dit. Roobol raad ik bij iedereen af vanaf nu.

Deskundig advies

Geef een toelichting bij je beoordeling.

inspelen op budget vd klant

Prima, goede prijs/kwaliteit verhouding.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

En deskundig en fijn geholpen!

Wij zijngastvrij ontvangen.

Deskundig, uitgebreid advies

Duidelijk en informatief

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Duidelijke informatie laminaat en mogelijkheden leggen ervan

Peter & Joke

Uitstekende service!

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Je voelt je welkom. Er wordt goed met je meegedacht.

Edwin van Keulen

Fijne zaak met deskundig personeel

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Advies was precies zoals wij ons nieuwe inrichting voorstelde. Advies zonder druk om iets te moeten kopen. Voor de woonkamer komen we zeker ook nog terug.

van de Giessen

Erg goed.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Alle tijd wordt genomen. Deskundige uitleg. Erg vriendelijk. Voor herhaling vatbaar.

Danny

Voor en nazorg slordig, plaatsing netjes

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Trapbekleding is erg netjes en goed afgewerkt, ook bij sommige moeilijke plaatsen waar de trap niet geheel recht is .
Echter bij de verkoop paar zaken vergeten wat de prijs onverwachts omhoog...
Echter bij de verkoop paar zaken vergeten wat de prijs onverwachts omhoog schroefde.
ook de losse lijm apart verkopen is jammer, verwerk dit gewoon in de prijs.
de nazorg is slecht, er is geen rekening gehouden met een afwerkstrip, dit zou meegenomen worden nadat de bekleding geplaatst werd maar nooit meer wat vernomen.

Anita

Heel goed!