Roobol

Mooie winkel, ruim assortiment, maar we zijn niet geslaagd

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Wij hebben een afspraak gemaakt voor 9.00, wij troffen de winkel donker en gesloten aan, de verkoopster kwam zonder excuus om 9.10 aan.
We hebben de afspraak gemaakt om te kijken wat Roobol...
We hebben de afspraak gemaakt om te kijken wat Roobol voor ons kon betekenen betreffende een badkamervloer (laminaat of pvc).
Volgens uw medewerkster (na telefonisch overleg met een collega) was dat niet mogelijk en werd het zeker niet door Roobol gelegd, wat wij zeer vreemd vinden want verschillende concurenten zagen het probleem niet.
Helaas voor Roobol zijn wij nu naar een gerenomeerd bedrijf gegaan waar we naar volle tevredenheid zijn geholpen ( behalve onze badkamer moest er ook een trap, slaapkamer en woonkamer gestoffeerd worden).
Conclusie van mij kant: of Roobol heeft geen vertrouwen in hun eigen stoffeerders, of de verkoopmedewerkers hebben onvoldoende verstand van hetgeen er verkocht word.
De reden dat wij naar Roobol gingen dat wij het liefst zaken doen met een plaatselijk bedrijf, maar helaas.

Gemiste kans

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Verkoper liet ons beetje aan ons lot over. Luisterde niet goed naar onze wensen/eisen en was vooral bezig met een prijsje maken op een A4-tje, die later ook nog eens niet leek te kloppen. Daarbij... Verkoper liet ons beetje aan ons lot over. Luisterde niet goed naar onze wensen/eisen en was vooral bezig met een prijsje maken op een A4-tje, die later ook nog eens niet leek te kloppen. Daarbij ook geen enkele flexibiliteit als het gaat om service (aanpassen bestaande producten) of planning. Ik was altijd zeer tevreden maar hier is de plank flink misgeslagen

van' t Hof, A.

Volop keuze uit mooie materialen.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Ruime keuze uit vloerbedekking en bijpassende gordijnen en vinyl. Verkoopster heeft meer dan voldoende tijd genomen om te adviseren. Is wel tijdrovend, daarom afspraak gemaakt. Werkt perfect.

Joke de la Rie

Mooie winkel. Ruim.assortiment. klantvriendelijk.

Goed advies gekregen.

Goede snelle service

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Wij zijn in de winkel in zoetermeer goed geholpen. En er kon vlot een afspraak ingepland worden om te meten en te leggen.

Nvt

Te zakelijk en niet zo vriendelijk naar de klanten toe.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Te korte vragen en antwoorden door adviseuse.

Slecht, afgeraffeld en ongeïnteresseerd

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Slecht service. Er wordt totaal niet meegedacht en is weinig aandacht voor de klant. Medewerker spreekt liever over zichzelf dan zich te interesseren in onze situaties. Veel aannames over onze... Slecht service. Er wordt totaal niet meegedacht en is weinig aandacht voor de klant. Medewerker spreekt liever over zichzelf dan zich te interesseren in onze situaties. Veel aannames over onze financiële situatie, hierdoor kregen we minder keuze en mogelijkheden. Het was niet mogelijk om de offerte per mail te ontvangen, we konden alleen een foto maken van wat krabbeltjes op een kladblok.

van Vliet

Klantvriendelijk, niet opdringerig, heel prettig

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Ik kreeg de ruimte als klant, ik werd niet naar een keuze toe 'gepraat', had echt het gevoel dat ik als klant met respect werd tegemoet getreden.

roobol Almere

Mooie winkel ,helder advies

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Vriendelijke man die verstand van zaken heeft en ons orima adviseerde bij de maten

Viel beetje tegen

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Ik had van te voren gebeld en kreeg te horen dat het mogelijk was een week later vloerbedekking te leggen. Dus alles besteld voor de slaapkamer, zou er pas 10 juni gelegd kunnen worden! Toen kregen... Ik had van te voren gebeld en kreeg te horen dat het mogelijk was een week later vloerbedekking te leggen. Dus alles besteld voor de slaapkamer, zou er pas 10 juni gelegd kunnen worden! Toen kregen we ook nog te horen dat er niet op groene platen gelegd zou worden en dat er dan nog maar even iemand moest komen om dat te checken. Zo werd het leggen van de vloer ineens een heeeeel duur grapje. Uiteindelijk besloten te bestellen en zelf dan te leggen en dan betaal je € 99,00 bezorgkosten en wordt er gezegd dat er tot aan de drempel bezorgd wordt en ik zelf maar moet kijken hoe ik het 4 treden omhoog krijg en in mijn slaapkamer. Al met al wel besteld, maar wat een desillusie en toch wel teleurgesteld