Roobol

Annelies van der Meen

Perfect!

Hans

Fijne winkel door goed personeel

N.J.v.d.Zanden

Goed bedrijf

N.v.t.

F.Lubberts

Leuke uitstraling maar kwaliteit is niet goed

Geef een toelichting bij je beoordeling.

1 dag van tevoren melden dat het vinyl niet geleverd wordt terwijl het hele huis uitgeruimd staat is niet acceptabel. Vervolgens een alternatief aanbieden wat achteraf een mindere kwaliteit (50 %... 1 dag van tevoren melden dat het vinyl niet geleverd wordt terwijl het hele huis uitgeruimd staat is niet acceptabel. Vervolgens een alternatief aanbieden wat achteraf een mindere kwaliteit (50 % mindere slijtlaag)heeft.
De slaapkamers zijn verlijmd en de veel grotere woonkamer niet terwijl het precies andersom moest.

H.A.Boxem

Goed bedrijf en vakkundig

n.v.t.

J.P. Verkaik

Mooie zaak, service kan beter. Doen moeilijk over aanbetalen (te groot bedrag) en opmeten. Stoffeerder is uitstekend te noemen.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Wij wilden vloer en raamdecoratie kopen.
Er komt dan 1 persoon in 1 keer opmeten, maar Roobol wilde dat we dan 2 keren betaalden voor het opmeten.
We hebben besloten om de raamdecoratie...
Wij wilden vloer en raamdecoratie kopen.
We hebben besloten om de raamdecoratie elders te kopen waar geen kosten voor opmeten wordt berekend.
Eindoordeel van 3 sterren gegeven door de stoffeerder. Een vakman met oor voor de klant.

j.kamphuis

Over het algemeen redelijk tot goed

Geef een toelichting bij je beoordeling.

uitstraling van de winkels valt enigzins tegen

Van geest

Prima winkel, ruime keuze

Simone van der Ploeg

Goede service. Mooi materiaal.

Mevr R. Zweistra

Is een klantvriendelijk bedrijf

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Heb alleen een opmerking over het nemen van de maten . De mensen die mijn vloer hebben gelegd kwamen wat materiaal te kort. Dat vind ik toch slordig
Is gelukkig wel goed opgelost