Roobol

Geachte heer/mevrouw,

Onlangs is bij ons de Novilonvloer gelegd onder ordernummer/factuurnummer 3199135 (aankoopbevestiging is het ordernummer en op factuur is het factuurnummer) Geachte heer/mevrouw,

Toen we de vloer in de winkel hebben besteld hebben wij ervoor gekozen om de vloer te laten inmeten om er zeker van te zijn dat alles in orde zou zijn wanneer deze gelegd zou worden.
De vloer is ingemeten en toen is ook al aangegeven dat er ondanks gratis leggen toch wat bij zou komen aan kosten ivm een opstapje en een luik in de vloer.
Ik werd een week van te voren netjes gebeld wat de definitieve prijs van de vloer is geworden ruim €300 meer, geen probleem ik denk ik krijg nog een bevestiging per mail daarin wordt het wel uitgelegd, iets meer voor het leggen en misschien iets meer meters.
In de mail stond niet meer dan wat aan de telefoon werd gemeld prima.
Uiteindelijk factuur ontvangen na het leggen en betaald toch ben ik het niet helemaal eens met de berekening.

• Het aantal meters was op 10 cm goed uitgerekend
• 2.5 uur extra arbeidsloon heb ik geen problemen mee ondanks dat ik zelf de profielen zou plaatsen en de stoffeerder achteraf echt geen 2,5 uur langer is bezig geweest om 2 opstaande randjes van ca 20 cm te verlijmen (waarvan 1 gelijmd en 1 met tape is vastgezet) kosten op factuur 2x aanbrengen lijm ?
• Meerprijs leggen caravans en boten heb ik over gebeld en dat heeft te maken met kleine ruimtes (ik moet contact opnemen met de klantenservice als ik het hier niet mee eens ben) het zijn in totaal 3 ruimtes die zeker de afmeting hebben of groter dan in een “normale woning” en nog recht toe recht aan ook en ik heb al 2,5 uur extra arbeidsloon betaald a €162.50

Ik hoop dat als u dit leest u het met me eens bent dat de 2x €65 meerprijs niet helemaal correct zijn berekend nogmaals voor de rest is het voor de 2de keer prima gelegd en niks op aan te merken.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Misschien wordt er nu moeite genomen om te reageren na 12 dagen, anders heb je ook geen klantenservice nodig.
Onderstaande aanbeveling alleen op over de aftersales niet op de stoffering cq vloer.

Reactie Roobol:

Jammer om te lezen dat je het niet eens bent met de extra kosten voor het stofferen van een woonark. Dit is echter vooraf bekend gemaakt en ook nadat je hierover gereclameerd hebt uitgelegd. Het... Jammer om te lezen dat je het niet eens bent met de extra kosten voor het stofferen van een woonark. Dit is echter vooraf bekend gemaakt en ook nadat je hierover gereclameerd hebt uitgelegd. Het stofferen van een woonark brengt extra werk met zich mee, waardoor de stoffeerders langer tijd nodig hebben om het gewenste resultaat te leveren. Daarom zijn hiervoor extra kosten in rekening gebracht waarover je vooraf op de hoogte was.

Tijdens de verkoop is alles mogelijk , levering 3 weken werd 9 weken in deelleveringen wat elke keer thuis blijven betekent. Let bij deelleveringen goed op de bedragen want de facturen zijn voor... Tijdens de verkoop is alles mogelijk , levering 3 weken werd 9 weken in deelleveringen wat elke keer thuis blijven betekent. Let bij deelleveringen goed op de bedragen want de facturen zijn voor klant Bijna niet te begrijpen. Kwaliteit van het geleverde is goed.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Doen wat verkopers beloven en niet na aanbetaling en handtekening klant met smoesjes het riet in sturen en medewerkers laten zeggen dat zij er niet over mogen beslissen.

R. de Wit

Onprofessioneel

Geef een toelichting bij je beoordeling.

lage kwaliteitsnorm en moeizame communicatie m.b.t problemen etc

Reactie Roobol:

Vervelend om te lezen dat je de ervaring bij Roobol als onprofessioneel hebt ervaren. Dat is uiteraard niet zoals het hoort. Daarom hebben we je een vergoeding gegeven en is er deze week een... Vervelend om te lezen dat je de ervaring bij Roobol als onprofessioneel hebt ervaren. Dat is uiteraard niet zoals het hoort. Daarom hebben we je een vergoeding gegeven en is er deze week een servicemedewerker langs geweest om de klacht te verhelpen. Daarmee hopen we dat alles naar tevredenheid is opgelost en je nog jarenlang plezier hebt van je nieuwe vloer.

Frans

Nadat wij in de Leidschenhage Roobol winkel slecht waren geholpen, gingen we naar de Rijneke boulevard Zoeterwoude Roobol winkel en werden daar uitstekend geholpen, goede uitleg, prima afspraken,... Nadat wij in de Leidschenhage Roobol winkel slecht waren geholpen, gingen we naar de Rijneke boulevard Zoeterwoude Roobol winkel en werden daar uitstekend geholpen, goede uitleg, prima afspraken, die allemaal perfect uitkwamen en verder tot en met de bezorging en plaatsing alles uitstekend verlopen.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Misschien uitzoeken waarom het in Leidschenhage slecht ging. Ongeïnteresseerd personeel, slechte informatie over onze wensen, we moesten maar luxaflex kopen. We gingen daar gedesillusioneerd weg.... Misschien uitzoeken waarom het in Leidschenhage slecht ging. Ongeïnteresseerd personeel, slechte informatie over onze wensen, we moesten maar luxaflex kopen. We gingen daar gedesillusioneerd weg. Gelukkig besloten wij naar Zoeterwoude te gaan.

Wesselingh

Zeer prettig geholpen in de winkel Rijnke Boulevard

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Er is zeil gelegd waar door het transport naar boven kreukels in zijn gekomen, dit zou weg moeten trekken maar nu 2 weken later is er weinig veranderd. Verstandig om er een tijdsindicatie aan te... Er is zeil gelegd waar door het transport naar boven kreukels in zijn gekomen, dit zou weg moeten trekken maar nu 2 weken later is er weinig veranderd. Verstandig om er een tijdsindicatie aan te geven.

b.brunt

Niet tevreden, itt eerdere ervaringen. lijkt alsof jullie een reorganisatie hebben gehad of bezig zijn.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

administratieve chaos, centrale aansturing en berichtgeving vanuit meerdere hoeken, terwijl ik liever alles met een contactpunt doe, de vestiging waar ik de gordijnen heb besteld. zij lijken... administratieve chaos, centrale aansturing en berichtgeving vanuit meerdere hoeken, terwijl ik liever alles met een contactpunt doe, de vestiging waar ik de gordijnen heb besteld. zij lijken absoluut geen manoeuvreerruimte te hebben en zijn gebonden aan het centrale kantoor. zeer onvriendelijke meneer die kwam meten, niet adviseerde. Daardoor verkeerde keuzes gemaakt en opnieuw moeten laten meten en daar ook nog voor moeten betalen want dat moet van hoofdkantoor. als ik bij roobol koop is het omdat ik advies wil en alles wil laten doen. Daar betaal ik voor, dat viel dus behoorlijk tegen bij de meneer die kwam meten. Daarentegen een zeer vriendelijke en capabele meneer die kwam plaatse. dat heeft mijn gevoel weer een beetje rechtgetrokken. Betwijfel ernstig of wij nog een keer bij jullie bestellen, hoewel wij al vanaf dat jullie hage zijn altijd al onze gordijnen bij jullie bestellen.

D.S. Machielse

De service van Roobol is mij ontzettend tegengevallen. De vloer die woensdag 6 juni zou worden gelegd is nog niet af op dinsdag 19 juni. Maandag 18 juni is gebeld om een nieuwe afspraak te maken ..2... De service van Roobol is mij ontzettend tegengevallen. De vloer die woensdag 6 juni zou worden gelegd is nog niet af op dinsdag 19 juni. Maandag 18 juni is gebeld om een nieuwe afspraak te maken ..2 juli!!
De geplande verhuizing moest worden verplaatst en in twee keer uitgevoerd omdat slechts minder dan de helft op zaterdag 9 juni was gelegd. De deuren zijn uit de scharnieren gehaald en de pinnen verwijderd. Regelmatig contact gehad met de filiaalleider van het filiaal waar de vloer besteld is. Na dinsdag 12 juni niets meer gehoord....

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Eigen personeel in dienst nemen om te stofferen?
Klantgericht werken?
Vinger aan de pols houden?

Reactie Roobol:

Sorry dat er niet is geleverd naar verwachting. Inmiddels hebben we telefonisch contact met u gehad en komen we vandaag bij u langs om het werk af te maken en alsnog naar tevredenheid te leveren.

D

Voldoende service

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Ik vond het vervelend dat er pas dag van tevoren duidelijk was op welk tijdstip egaliseren en later vloer leggen was. Onhandig ivm werk of regelen opvang kinderen. Bovendien was degene die... Ik vond het vervelend dat er pas dag van tevoren duidelijk was op welk tijdstip egaliseren en later vloer leggen was. Onhandig ivm werk of regelen opvang kinderen. Bovendien was degene die egaliseerde 1,5 uur later dan uiterste tijd!

X

Winkel ook niet gewezen op afkitten plinten
Foute offerteprijs
Monteurs vakwerk

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Offerte prijs fout berekent, niet teruggekoppeld aan klant.

R. De Heij

Aantal vervelende ervaringen met 1 bestelling. Eerst overeenkomst met prijs, later prijs flink verhoogd door fout, dan foute levering en dan nog 5 weken wachten en geen afspraak tot ik zelf vroeg.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Ga wat zorgvuldiger om met de klant, Als er een fout is gemaakt, probeer dan het vervolgtraject zo zorgvuldig mogelijk te doen. Bied excuses aan en los het naar tevredenheid op! Geef niet in eerste... Ga wat zorgvuldiger om met de klant, Als er een fout is gemaakt, probeer dan het vervolgtraject zo zorgvuldig mogelijk te doen. Bied excuses aan en los het naar tevredenheid op! Geef niet in eerste instantie de schuld van de fout aan de klant!