Roobol

Marleen

Een nette overzichtelijke winkel. Groot assortiment. Vriendelijk personeel. Laminaat stoffeerder was top!!! Maatnemer had meer werk kunnen verkopen

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Meneer die de maat op kwam nemen had moeten zien dat de dorpels boven te laag waren. De stoffeerder liep daardoor op dit probleem. Deze had een juiste oplossing maar niet genoeg materiaal bij hem.... Meneer die de maat op kwam nemen had moeten zien dat de dorpels boven te laag waren. De stoffeerder liep daardoor op dit probleem. Deze had een juiste oplossing maar niet genoeg materiaal bij hem. Dit had de maatnemer moeten zien. Nu hebben we het zelf opgelost. Al met al super tevreden

A. Slijkhuis

Prima prijs/kwaliteitsverhouding!

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Jammer, dat het personeelslid in de winkel weinig advies kon geven en nogal schutterig met de bestelling om ging. Daarentegen waren de maatnemer en stoffeerder prima vakmensen! Wij zijn bijzonder... Jammer, dat het personeelslid in de winkel weinig advies kon geven en nogal schutterig met de bestelling om ging. Daarentegen waren de maatnemer en stoffeerder prima vakmensen! Wij zijn bijzonder tevreden.

W. Hogenboom

Veel sortering, vriendelijk geholpen in de winkel, vakkundige medewerker die de vloer komt leggen

gm de hoog

Fenna van Dijk

Jos van der wiel

Prima winkel met prettige uitstraling, goed assortiment en behulpzame medewerkers

P.L.Pouw

Goed afspraken worden goed na gekomen.

Jlo

Goede, snelle, vakkundige service.

Belinda Porreij

Fijne winkel, uitgebreid assortiment, goed geholpen.

H.A.J. van der Wiel

Goed geadviseerd en plezierig geholpen.
Goed geadviseerd en plezierig geholpen.
Een negatief punt is de hoeveelheid materiaal dat is overgebleven en in rekening is gebracht na het leggen van het laminaat, dus duidelijk te ruim ingeschat.
Voorts viel het op dat de gebruikte afdeklatjes van waaibomenhout waren met daarop een laagje papier om het echt te doen lijken.
Mijn advies is om een paar euro meer te rekenen en goed materiaal toe te passen.