Roobol

R.A.Korinth

Goed professioneel niveau

...

Best aardig geholpen zeker voor de vloerbedekking alleen de communicatie onderling tussen maatnemer en de mensen die moeten ophangen of vloerbedekking leggen is niet zo goed. De man van de... Best aardig geholpen zeker voor de vloerbedekking alleen de communicatie onderling tussen maatnemer en de mensen die moeten ophangen of vloerbedekking leggen is niet zo goed. De man van de vloerbedekking komt alleen en heeft tot half 8 's avonds door moeten werken om het af te krijgen. De man van de raambekleding kwam ook alleen zonder trap en het was een kleine man. Jammer want met 2 man was het sneller klaar geweest en had ik niet met de trap hoeven sjouwen en de stofzuiger bij de boor te houden. Daarbij is mijn plafond ook nog beschadigd. Maar daar hebben we het maar niet over....
Bij de raambekleding in de winkel laten ze je eerst maar wat uitzoeken zonder dat je de prijzen weet. En na het meten wordt het altijd een heel stuk duurder. Dat is zo'n tegenvaller. Ik vond het al aan de dure kant maar na het meten was is ik weer een paar honderd euro duurder uit.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Wees van begin af aan duidelijk over de kosten.

W.j van leeuwen

Goed bedrijf

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Afspraak na komen als bij de eerste bezoek afgesproken is

e

Verkopen mooie dingen alleen erg duur

Geef een toelichting bij je beoordeling.

minder duur en betere communicatie

C. Oosterom

Goed bedrijf, met uitstekende service.

T.C.B Gijtenbeek

Afspraken waren allemaal prima geregeld, we werden keurig netjes op de hoogte gehouden.. Alleen een groot nadeel doordat de mensen voor het leggen van de vloer door het gehele huis, een plint te... Afspraken waren allemaal prima geregeld, we werden keurig netjes op de hoogte gehouden.. Alleen een groot nadeel doordat de mensen voor het leggen van de vloer door het gehele huis, een plint te kort hadden voor hier en daar een stukje, moeten we ( zelf die tekortkoming regelen etc.) om te vernemen dat we 4 (vier) weken moeten wachten alvorens het werk af gemaakt wordt!

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Zie bovenstaande gegevens! Advies alles is reeds betaald dus zsm ( en niet na +/- 4 weken) het werk afmaken!
Het geleverde werk ziet er keurig netjes uit! Stofferen/gordijnen etc. moet nog gebeuren!

E.W. Kruyt

Alles onder een dak. Goede keus tegen laagste prijs.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Na stofferen moeten ze de rommel op ruimen buiten het appartement , op overloop en lift. Dat voorkomt klachten van bewoners.

R.A.Korinth

Uitstekende en prettige service.

J.A.M. van Aalst

Prima winkel. Maakt beloftes waar.

F. Hoog

Prima.