Roobol

Geachte heer/mevrouw,

Onlangs is bij ons de Novilonvloer gelegd onder ordernummer/factuurnummer 3199135 (aankoopbevestiging is het ordernummer en op factuur is het factuurnummer)
Toen we de vloer in de winkel hebben besteld hebben wij ervoor gekozen om de vloer te laten inmeten om er zeker van te zijn dat alles in orde zou zijn wanneer deze gelegd zou worden.
De vloer is ingemeten en toen is ook al aangegeven dat er ondanks gratis leggen toch wat bij zou komen aan kosten ivm een opstapje en een luik in de vloer.
Ik werd een week van te voren netjes gebeld wat de definitieve prijs van de vloer is geworden ruim €300 meer, geen probleem ik denk ik krijg nog een bevestiging per mail daarin wordt het wel uitgelegd, iets meer voor het leggen en misschien iets meer meters.
In de mail stond niet meer dan wat aan de telefoon werd gemeld prima.
Uiteindelijk factuur ontvangen na het leggen en betaald toch ben ik het niet helemaal eens met de berekening.

• Het aantal meters was op 10 cm goed uitgerekend
• 2.5 uur extra arbeidsloon heb ik geen problemen mee ondanks dat ik zelf de profielen zou plaatsen en de stoffeerder achteraf echt geen 2,5 uur langer is bezig geweest om 2 opstaande randjes van ca 20 cm te verlijmen (waarvan 1 gelijmd en 1 met tape is vastgezet) kosten op factuur 2x aanbrengen lijm ?
• Meerprijs leggen caravans en boten heb ik over gebeld en dat heeft te maken met kleine ruimtes (ik moet contact opnemen met de klantenservice als ik het hier niet mee eens ben) het zijn in totaal 3 ruimtes die zeker de afmeting hebben of groter dan in een “normale woning” en nog recht toe recht aan ook en ik heb al 2,5 uur extra arbeidsloon betaald a €162.50

Ik hoop dat als u dit leest u het met me eens bent dat de 2x €65 meerprijs niet helemaal correct zijn berekend nogmaals voor de rest is het voor de 2de keer prima gelegd en niks op aan te merken.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Misschien wordt er nu moeite genomen om te reageren na 12 dagen, anders heb je ook geen klantenservice nodig.
Onderstaande aanbeveling alleen op over de aftersales niet op de stoffering cq vloer.

Reactie Roobol:

Jammer om te lezen dat je het niet eens bent met de extra kosten voor het stofferen van een woonark. Dit is echter vooraf bekend gemaakt en ook nadat je hierover gereclameerd hebt uitgelegd. Het stofferen van een woonark brengt extra werk met zich mee, waardoor de stoffeerders langer tijd nodig hebben om het gewenste resultaat te leveren. Daarom zijn hiervoor extra kosten in rekening gebracht waarover je vooraf op de hoogte was.

Score voor Roobol: 0.5/5
Zou je Roobol aanbevelen? Nee