Van Woerden

Prima snelle levering

Duidelijk en goede prijs

ve

Top

Grote keus, schoenen waren supersnel geleverd !! (dus grote stock veronderstel ik)

Ricardo Pronk

Uitstekende service en flexibiliteit met een zeer ruime keuze

Uitgebreid assortiment met merken die niet overal te vinden zijn in Nederland

Paul

Top service en top product

Meedenken en accurate uitlevering

Milly

Superfijne klantenservice. Ik had een probleem met een gekochte jas en kon deze na een jaar nog omruilen voor een nieuwe!

Service in de winkel is erg goed!

Pepijn

Als nieuwe klant via de webshop een "lastig product" aangeschaft. Een paar schoenen uit de Lowa Task Force serie. En ook nog eens in een "halve" maat.
Nou, dat ging dus helemaal mis. Nu niet...
Nou, dat ging dus helemaal mis. Nu niet meteen conclusies trekken, maar even doorlezen tot het einde :)

De volgende dag werd het al bezorgd, in een veel te kleine doos voor wat er in zou moeten zitten, ik voelde de bui al hangen. En ja hoor, ik kreeg een verkeerd product geleverd. De Lo uitvoering van de schoenen, in plaats van de Hi uitvoering die ik besteld had. Even bellen dus. Letterlijk in minder dan 2 minuten was het geregeld. Het juiste paar zou op worden gestuurd, met een verzendlabel om het foutieve paar te retourneren. Mooi geregeld dus.

De volgende dag, weer een pakketje. Nu met de juiste schoenen. Maar helaas. In de haast om mijn bestelling zo snel mogelijk bij me te krijgen, had men een productiefoutje over het hoofd gezien. Weer bellen, dit keer duurde het iets langer, maar 2.15 minuut later mailde ik de foto's van het defect en 13 minuten later had ik antwoord met verschillende opties om het in orde te maken. Helaas was mijn maat niet meer beschikbaar en kreeg ik de keuze uit geld terug, reparatie (duurde ongeveer 1 week) of een nieuw paar vanuit de fabrikant (duurde ongeveer 2 weken). Allemaal niet wat ik gehoopt had, dus moest ik er even over nadenken. De volgende ochtend werd ik echter al gebeld dat men al nieuwe voorraad besteld had, en dat ze toch direct een nieuw paar konden leveren.

Zo gezegd, zo gedaan. Vandaag voor de derde keer een pakketje van Ronald Adventure Shop aan de deur. Dit keer is alles helemaal ok. Ik ben blij.

Natuurlijk is dit een bijna comedy-achtige opeenstapeling van dingen die fout zijn gegaan. Ja, in eerste instantie een foutje van de winkel zelf. Maar de snelheid waarmee het in orde gemaakt werd, en zeker het vertrouwen in de klant door direct het juiste product op te sturen zonder eerst te eisen dat het foutief geleverde product teruggestuurd wordt, siert dit bedrijf. Dat ze, in hun haast het in orde te maken, een klein productiefoutje over het hoofd hebben gezien kan ik ze ook wel vergeven. Zeker bij een merk als Lowa, waarbij ik in de 20 jaar dat ik hun schoenen draag nog nooit eerder een productiefout heb gezien. En om dan vervolgens ook nog eens zelf initiatief te nemen om de klant te benaderen met een verdere oplossing en een derde paar schoenen op te sturen terwijl de eerdere 2 paar hier nog klaar staan om terug te sturen, en ook nog eens met een aangeleverd verzendlabel zodat het mij niets kost dan de moeite. Dat alles getuigt van een klantenservice van een niveau dat je tegenwoordig niet vaak meer ziet. En eerlijk is eerlijk, ik heb mijn nieuwe schoenen nog altijd in minder dan een werkweek in huis. Dus petje af voor Ronald Adventure Shop. Het ging niet soepel, maar jullie hebben laten zien wat jullie waard zijn. Ik heb dan ook geen enkel probleem om in de toekomst weer bij jullie te bestellen (wel in 1 keer goed dan graag ;) )

Klantenservice, communicatie

Heynsbroek

Goede service en adviea

Snelle bezorging, maar ook goed advies voor passende schoenen

Jan Kok

Niet geleverd gekregen wat ik besteld had

Nee

Reactie Ronaldadventureshop.nl:

Goedemiddag meneer Kok,
Goedemiddag meneer Kok,
Bedankt voor uw feedback, dat houdt ons scherp. Op basis van uw verdere uitleg zijn wij nog even in de levering van uw bestelling gedoken, maar daarop staat toch echt de wide versie van de bestelde Lowa Renegade GTX wandelschoenen. Wij hadden het graag gehoord als wij deze variant voor de standaard leest hadden kunnen omruilen.

Anja

Prima service