Harold Slit

Eigenlijk alleen maar positief, de winkel is niet in de buurt maar bestel standaard mijn wandelschoenen en aanverwante artikelen. Altijd op tijd zoals aangegeven op de website.

Komen afspraken, telefonisch contact is ook goed, levertijden worden nagekomen.

Andreas

Altijd perfekte service van oprecht met je meedenkend team.

Fantastische klantenservice.

Tim van der winden

Top zaak

Goede service en zeer klantvriendelijk

M

Ik raad deze winkel zeker aan. Ik had online een product besteld dat daarna helaas niet meer leverbaar bleek te zijn. Ik kreeg direct een goed alternatief met extra korting aangeboden. De levertijd... Ik raad deze winkel zeker aan. Ik had online een product besteld dat daarna helaas niet meer leverbaar bleek te zijn. Ik kreeg direct een goed alternatief met extra korting aangeboden. De levertijd is ook zeer snel.

Goede service, snelle levertijd

Monika Timmerman

Goede klantenservice, ik had gebeld en werd direct vriendelijk geholpen. Een hoop enthousiasme en kennis van de producten! Ik twijfelde tussen 2 paar wandelschoenen heb er uiteindelijk 1 gekozen. Ik... Goede klantenservice, ik had gebeld en werd direct vriendelijk geholpen. Een hoop enthousiasme en kennis van de producten! Ik twijfelde tussen 2 paar wandelschoenen heb er uiteindelijk 1 gekozen. Ik had direct een mail binnen met de bevestiging en nog geen half uur later dat het product verzonden was! Super! Hopelijk is de bezorgdienst net zo snel ;-)

Vriendelijke klantenservice met een hoop kennis en enthousiasme

Maartje

Goede service en snelle levering

Goede klantenservice, denken erg mee naar oplossingen. Snelle levering.

Werner

Maat 40 herenschoenen zijn bijna niet te krijgen. Ronald en zijn team gaan voor je op zoek en weten dit toch voor je te regelen. Zeer attent!

Klantvriendelijk, geen valse verwachtingen en komen afspraken na.

Jan-Willem

Super

Goede producten voor goede prijs.
En vooral zeer goede service.
Goede producten voor goede prijs.
En vooral zeer goede service.
Had per ongeluk verkeerde versie besteld, mailtje gestuurd een direct reactie en aanpassingen en nog steeds de volgende dag geleverd.
Hulde!

Claudia Ooievaar

Schoenen besteld, waren te smal, kon ze zonder problemen omruilen!

Duidelijk

Elvira