Bente Kok

Super

Super snelle levering

Ruurd Elbers

NOOIT MEER!!!

Er wordt direct opgenomen, geen computer

Reactie Ronaldadventureshop.nl:

Meneer zijn klacht gaat over een beschadigde Arc'teryx Parka. Deze is ingestuurd naar het reparatiecentrum van Arc'teryx Europa in Zwitserland. Dit hele proces is duidelijk uitgelegd aan meneer, Dit... Meneer zijn klacht gaat over een beschadigde Arc'teryx Parka. Deze is ingestuurd naar het reparatiecentrum van Arc'teryx Europa in Zwitserland. Dit hele proces is duidelijk uitgelegd aan meneer, Dit duurt helaas lang, maar Arcteryx heeft duurzaamheid hoog in het vaandel en repareert daar waar mogelijk. De schade aan de kraag is als slijtage en niet als garantie beoordeeld door Arcteryx. Meneer was het hier niet meer heen en heeft dit op een zeer dreigende en onbeschofte manier gecommuniceerd naar onze medewerkers. Vele gaven aan nog nooit zo iets onbeschofts mee te hebben gemaakt. Toen heb ik nog aangeboden om de volledige reparatiekosten (€90) en de schoonmaakkosten á €33 te vergoeden (de jas was niet schoon opgestuurd). Maar dit is blijkbaar ook niet voldoende. Ik was in de veronderstelling dat het hiermee netjes opgelost was, ondanks dat het beoordeeld was als zijnde geen garantie kreeg u toch een aanbod voor volledig herstel zonder kosten. Waarschijnlijk duurt de reparatie u te lang, want na enkele dagen begon u al te informeren waar de gerepareerde jas bleef, terwijl ik u meerdere malen duidelijk telefonisch had toegelicht dat de reparatie 1 tot 2 weken in beslag neemt, en daarna hetzelfde voor de retourzending. Op 1 onderdeel zijn wij het wel eens, NOOIT MEER!!! :)
Gelukkig hebben wij heel veel andere klanten die wel tevreden zijn met onze service.

de Wild

Doen wat ze beloven

Michel

Alles was prima: bestelling en aflevering

Alles was prima: bestelling en aflevering

Daan

Prima!

Snelle levering en netjes verpakt

beau service

snel en goed

De Vries

Slechte service. Ik heb online slippers besteld van Olukai (Mea Ola), mijn maat is 42,5. Uit ervaring weet ik dat je dit model een maat groter moet bestellen. Dit model valt zelfs 2 maten te klein,... Slechte service. Ik heb online slippers besteld van Olukai (Mea Ola), mijn maat is 42,5. Uit ervaring weet ik dat je dit model een maat groter moet bestellen. Dit model valt zelfs 2 maten te klein, dus retourneren. Retourneren is voor eigen rekening (5 euro) terwijl dit niet aan mij te wijten is. Dat deze slipper zo klein valt staat niet vermeld op de site. Daarnaast worden de slippers een (1) dag erna aangeboden voor 100 euro. Ik heb de telefoon gepakt en netjes mijn verwondering uitgesproken aan Paul. Paul had helaas geen boodschap aan mijn ondderbouwing, een opmerking die hij daarbij plaatste: “ Ik heb zelf ook slippers van Olukai en die zijn gewoon precies mijn maat. Bedankt voor je “goede” service Paul !

Reactie Ronaldadventureshop.nl:

Beste meneer de Vries,
Beste meneer de Vries,
Helaas kunnen wij niet iedereen tevreden stellen. In onze ervaring valt dit model niet klein uit. Anders hadden wij dat zeker vermeld op onze website. De door u bestelde slippers werden de volgende dag niet voor €100 aangeboden, dit geldt enkel voor de uitlopende kleur zwart waar nog slechts één maat 46 van op voorraad is. Ik vind het vervelend dat u een negatieve ervaring met ons heeft gehad, maar service eisen waar dat niet redelijk is kunnen wij niet veel mee.

van der Leeuw

Geweldig snel geleverd en wat een goede slaapzak ervaring top.

Komt afspraak na

Selma Stet

Winkel die nog echt klantgericht is

Erg klantvriendelijk en super service!

Milan Segers

Onlangs een Ortlieb framepack besteld. De bestelling werd vlot geleverd, maar er ontbrak 1 klein accessoire van het item. Nadat ik dit aankaartte kreeg ik zeer snel een antwoord en een paar dagen... Onlangs een Ortlieb framepack besteld. De bestelling werd vlot geleverd, maar er ontbrak 1 klein accessoire van het item. Nadat ik dit aankaartte kreeg ik zeer snel een antwoord en een paar dagen later zat dit missend onderdeel al in de bus. Super service, topprijs!

Vlotte en duidelijke communicatie