Aquarius Adventures

Prima contact, prima verzending en net ff goedkoper dan bij Bever

prijs

Marijn v Heerebeek

Super geregeld! Ik had een matje besteld van het merk Lowland. Helaas bleek er een defect in te zitten.
Ik heb daarom een mail gestuurd. Binnen 10 minuutjes was het geregeld en kreeg ik een nieuw matje toegestuurd.
Heeft daardoor wel iets langer geduurd totdat ik gebruik kon gaan maken van het matje. maar ondanks dat, wel een super service!

Snelle reactie en vriendelijk

Anneke Aanraad

Uitstekend, goede producten en goede en informatie en service

Producten, prijs en service

T. de Wit

Zeer klantgericht, prettig telefonisch contact en snelle service

Goede en snelle service

Mike

Heel goed, zeer behulpzaam

Persoonlijk te woord staan, snel en effectief handelen

Sandra

Supersnelle en goede service. Mijn gekozen schoenen waren niet op voorraad maar ze kwamen met een prachtig alternatief met korting. Volgende dag in huis... Heel blij mee.

Snelle service, goed contact

Ronaldadventureshop.nl

Goede garantie wanneer het product niet voldoet

Vriendelijk, behulpzaam personeel

Henk Huinen

Een aanrader!

Tijdens mijn zoektocht naar wandelschoenen voor extra brede voeten kwam ik op de website van dit bedrijf.
Een prettige overzichtelijke website.
De wandelschoenen van Meindl (SIENA GTX)...
Een prettige overzichtelijke website.
De wandelschoenen van Meindl (SIENA GTX) zouden wel eens kunnen zijn wat ik zocht.
Ze waren niet echt goedkoop, vandaar dat ik twijfelde.
De voorwaarden bij het ruilen of retourneren van artikelen spraken me aan, dus ik besloot toch tot aankoop over te gaan.
De volgende dag had ik ze al in huis. Keurig verpakt. In de doos zat, naast de factuur, ook een retourformulier 'voor het geval dat'.
Ook ontving ik een gratis paar Nomad wandelsokken.
Ik had ook nog even contact via telefoon en e-mail. Hier werd uiterst correct en snel op gereageerd.
De wandelschoenen zijn precies wat ik had durven hopen; ze passen precies, zitten uiterst comfortabel.
Vandaag heb ik mijn eerste acht kilometer gelopen over de Strijbeekse Heide en Rondven.
Wat een geweldige aankoop!
Een aanrader!

Paul Philippo

Snelle levering en super service

Zeer klantvriendelijk en levering per DPD :)

Peters

Voor het eerst kennisgemaakt met dit bedrijf. Bestelling gedaan, niet alles op voorraad maar supersnel opgelost met goed alternatief. De volgende ochtend al in huis! Behulpzaam, snel én leveren van... Voor het eerst kennisgemaakt met dit bedrijf. Bestelling gedaan, niet alles op voorraad maar supersnel opgelost met goed alternatief. De volgende ochtend al in huis! Behulpzaam, snel én leveren van kwaliteit, wat wil je nog meer?! Absolute aanrader!

Snelle communicatie en snelle levering!