RITEL

M.J.C.J. Bode

Snelle en goede levering.gemakkelijk te bestellen

Reactie RITEL:

Fijn om te horen dat je jouw bestelling snel in huis had en de ervaring op de website als goed hebt ervaren. Bedankt voor jouw positieve review!

J.Heeren

Geduldig en vriendelijk

Reactie RITEL:

Fijn om te horen dat je je bezoek aan onze winkel als prettig hebt ervaren! Bedankt voor je positieve review!

Henk

Top

Reactie RITEL:

Bedankt voor je positieve review!

Marijke Helmons

Zeer klantvriendelijk en goed advies

Reactie RITEL:

Bedankt voor je positieve beoordeling! Goed om te horen dat je een fijne ervaring in onze winkel hebt gehad.

W.J.Bijleveld

Altijd behulpzaam en vriendelijk

Reactie RITEL:

Wat fijn om te horen dat je onze service zo positief hebt ervaren! Bedankt voor je positieve review.

koert

Snel geregeld bij Ritel, heb vaker een abonnement afgesloten omdat ik tevreden bent over de sitešŸ˜€

Reactie RITEL:

Goed om te horen dat je weer voor Ritel hebt gekozen! Veel plezier gewenst van je nieuwe toestel.

Normaal super ervaring. Nu niet voorgelicht over bkr en de consequenties. Toen ik dit terug wilde draaien goed geholpen door een andere verkoper maar degene die mij niet voldoende had voorgelicht... Normaal super ervaring. Nu niet voorgelicht over bkr en de consequenties. Toen ik dit terug wilde draaien goed geholpen door een andere verkoper maar degene die mij niet voldoende had voorgelicht was minder vriendelijk. Of ik soms een huis wilde kopen . Toevallig is dit het geval maar dat doet eigenlijk niet ter zake. Iedere klant moet goed voorgelicht worden. Wel blij dat het naar wens is opgelost

Reactie RITEL:

Vervelend om te horen dat dit niet helemaal duidelijk is geweest, we hebben dat inmiddels opgenomen met de collega's. Goed dat alles uiteindelijk nog netjes is opgelost!

JAM Jongenelen-Rommens

Ik ben heel goed geholpen zeer vriendelijke verkoper en als er wat was kon ik altijd langskomen.Dat is met mijn onervarenheid een hele geruststelling

Reactie RITEL:

Wat fijn om te horen dat je zo'n goede ervaring hebt gehad met onze collega.

Jim van Gelder

IPhone 13 Pro gekocht op Ritel.nl volgende dag geleverd via PostNL. Netjes verpakt.
Was even zoeken naar op de website naar de losse verkoop van dit toestel (contact gehad met medewerker en snel opgelost) veel wordt aangeboden met abonnementen op deze website. Maar verder prima afhandeling.

Reactie RITEL:

Bedankt voor je feedback! Je kunt bij ons alle toestellen zowel los als met een abonnement aanschaffen. Goed om te horen dat mijn collega je snel heeft kunnen helpen.