RITEL

S

Eerste instantie geholpen door weekendkracht die gaf me de juiste informatie die ik nodig had daarna terug gekomen en geholpen door de fulltimer en alles perfect geregeld👌🏼

Reactie RITEL:

Bedankt voor je positieve review! We wensen je veel plezier van je nieuwe toestel.

Hor

Beste prijs snelle levering

Reactie RITEL:

Bedankt voor je beoordeling, we wensen je veel plezier met je nieuwe toestel!

Amedeo

Goed geholpen, alleen jammer dat er weinig op voorraad is

Reactie RITEL:

Dankjewel voor je feedback! We kunnen vrijwel alle toestellen uit voorraad leveren. Dat geldt voor alle merken, in alle kleuren en geheugencapaciteit. Mocht het toch een keer zo zijn dat een toestel... Dankjewel voor je feedback! We kunnen vrijwel alle toestellen uit voorraad leveren. Dat geldt voor alle merken, in alle kleuren en geheugencapaciteit. Mocht het toch een keer zo zijn dat een toestel niet op voorraad is dan doen we ons uiterste best om deze de volgende werkdag te kunnen leveren.
We wensen je veel plezier met je nieuwe iPhone!

Gomes Lopes

Wordt goed geholpen in de winkel

Reactie RITEL:

Bedankt voor je positieve review!

Ale

Nvt

Reactie RITEL:

Bedankt voor je reactie! We wensen je veel plezier van je nieuwe toestel.

Angelique

Vriendelijk te woord gestaan en wou via website bestellen,daar had ik moeite mee maar ben telefonisch goed geholpen

JV

Jammer dat er geen telefoonnummer online staat. Gelukkig snel teruggebeld.

Reactie RITEL:

Bedankt voor je positieve review! Door gebruik te maken van een contactformulier kunnen wij ervoor zorgen dat je vraag direct bij de juiste persoon terecht komt. Goed om te horen dat je snel contact... Bedankt voor je positieve review! Door gebruik te maken van een contactformulier kunnen wij ervoor zorgen dat je vraag direct bij de juiste persoon terecht komt. Goed om te horen dat je snel contact hebt kunnen leggen.
Veel plezier gewenst van je nieuwe toestel!

Etiënne

Super goede service, vriendelijk te woord gestaan en alles was vrij snel geregeld zoals ik ook gewend ben van Ritel.

John

Omdat er iets fout ging bij het bestellen via internet (ik kreeg via sms geen code) Ik heb toen de winkel in Oosterhout gebeld en de medewerker heeft verder alles geregeld en kon ik de telefoon... Omdat er iets fout ging bij het bestellen via internet (ik kreeg via sms geen code) Ik heb toen de winkel in Oosterhout gebeld en de medewerker heeft verder alles geregeld en kon ik de telefoon direct in de winkel ophalen.👍

Reactie RITEL:

Bedankt voor je positieve review! Goed om te horen dat je bestelling met hulp van de collega's goed is afgerond. We nemen je opmerkingen mee om de processen verder te verbeteren.
Veel plezier...
Veel plezier gewenst van je nieuwe toestel!

Hendrik

Goede service

Reactie RITEL:

Bedankt voor je positieve review en veel plezier gewenst van je nieuwe toestel!