Jason

Snel ter plaatse. wel wat onduidelijkheid over prijzen ontstaan.
Verder topwerk geleverd!

Zwanenburg

Corry

Top service, snel ter plaatse, zelfs in de avond .vakbekwame mannen.

Zeewolde

Corry

Top service, zelfs nog in de avond! Bedankt mannen !

ZEEWOLDE

Dennis

Jan was dezelfde avond nog bij mij thuis voor ontstopping van mijn keukenafvoer. Hij kon het lekkende sifon ook direct verhelpen. Het advies luidt om het volgend jaar nog eens grondig te laten... Jan was dezelfde avond nog bij mij thuis voor ontstopping van mijn keukenafvoer. Hij kon het lekkende sifon ook direct verhelpen. Het advies luidt om het volgend jaar nog eens grondig te laten reinigen dat laat ik Jan ook mooi doen.

Zeewolde

Ankersmit

GJJ Riooltechniek heeft snel en vakkundig ons hoofdriool onstopt/schoongemaakt vanaf het hangend toilet en ook op bovenverdieping de wastafelleiding. Zeer gevreden

Purmerend

Alberto Eckenbach

Toilet was overlopen. De hele woonkamer stond blank. Ruben van RSB gisteravond geappt en direct gereageerd. Vandaag wezen komen kijken en het probleem vakkundig opgelost! Ik ben een zeer tevreden... Toilet was overlopen. De hele woonkamer stond blank. Ruben van RSB gisteravond geappt en direct gereageerd. Vandaag wezen komen kijken en het probleem vakkundig opgelost! Ik ben een zeer tevreden klant.

Son

JP

Komt afspraken niet na. Belooft terug te bellen (meerdere malen) maar doet dit niet. Bij geplande afspraak kom Jordy niet opdagen. Neemt telefoon zelden op en is slecht te verstaan met vaak muziek... Komt afspraken niet na. Belooft terug te bellen (meerdere malen) maar doet dit niet. Bij geplande afspraak kom Jordy niet opdagen. Neemt telefoon zelden op en is slecht te verstaan met vaak muziek op de achtergrond. Walgelijke manier van zaken doen

Nijmegen

Portier

Jan van GJJ Rioolbeheer BV kwam langs en het probleem snel en kundig opgelost. Prima communicatie en verstand van zaken! Vriendelijke service.

Beverwijk

Piet

Vriendelijke meedenkende jongens

Beverwijk

Jan

Probleem snel en kundig opgelost. Vriendelijke monteur,

Venlo