Robbert Bal

Telefonisch contact gehad voor een hardnekkige verstopping in het toilet, de monteur was direct in de mogelijkheid om dit op te lossen en kwam netjes volgends afspraak! Verstopping snel en vakkundig... Telefonisch contact gehad voor een hardnekkige verstopping in het toilet, de monteur was direct in de mogelijkheid om dit op te lossen en kwam netjes volgends afspraak! Verstopping snel en vakkundig opgelost! Top service!

Almere buiten

Hans

Jan van GJJ rioolbeheer heeft snel en vakkundig de afvoer ontstopt.

Vinkeveen

Gert

Probleem prima en deskundig opgelost. Dank!

Dronten

Irma Jansen

Heel blij met de snelheid en kennis & kunde dat de afvoer ontstopt is. Keurig afgehandeld. Nette bekwame medewerker.

Oss

André

Jan en zijn compagnon hebben prima werk verricht. Met kennis van zaken de hardnekkige verstopping

Wijk aan Zee

Joke Boom_Rueter

Nog op de dag dat ik gebeld had kwam deze vakman langs en dankzij zijn deskundig handelen werd het probleem opgelost

Almere

Arnout Kestemont

Ik had een aanvraag gedaan via de website omdat er een geur hing die volgens mij uit de riolering kwam. Nog geen uur later stond er een vakman voor mijn deur (dat had ik niet verwacht) om mijn... Ik had een aanvraag gedaan via de website omdat er een geur hing die volgens mij uit de riolering kwam. Nog geen uur later stond er een vakman voor mijn deur (dat had ik niet verwacht) om mijn riolering te reinigen. De riolering was echter kraaknet, dus heeft hij mij proberen helpen door een product in de leidingen te gieten.

Jette

A.H. de Jonge

Top werk geleverd Jan. Ondanks dat het al laat was en de vermoeidheid op je gezicht was af te lezen, heb je de leiding toch weer open gekregen. Goed dat je van alle gemakken/gereedschappen voorzien... Top werk geleverd Jan. Ondanks dat het al laat was en de vermoeidheid op je gezicht was af te lezen, heb je de leiding toch weer open gekregen. Goed dat je van alle gemakken/gereedschappen voorzien bent om niet voor verrassingen te komen staan.

Dronten

john

Super gedaan hartelijke dank!!!

venray

J. van Dijk

Super geholpen en dezelfde dag nog gekomen, na 3 uur waren ze er al.

Maasbree