Patrick Corzilius

Fantastische service en vakmanschap!

Oostzaan

S. Droog

Kon snel komen en heeft de afvoer goed en snel ontstopt, goede ervaring!

Amsterdam

Rob Verboom

Snel en duidelijk, komen ook met de juiste en snelle oplossing. Gaf ook goed advies, en laat de klant zelfs meekijken.

Tiel

Annelies Koning

Jan was exact op tijd aan de deur. Heb goede indruk gekregen van vakbekwaamheid

Huizen

Maurice

's ochtends gebeld, in de middag kwamen ze al langs. Duidelijke analyse van het probleem, goede uitleg en vakkundig verholpen. Professionele apparatuur en kundige medewerkers. Werken ook nog eens... 's ochtends gebeld, in de middag kwamen ze al langs. Duidelijke analyse van het probleem, goede uitleg en vakkundig verholpen. Professionele apparatuur en kundige medewerkers. Werken ook nog eens bijzonder netjes.

Woudrichem

P.P.M. Schijff

Aan de telefoon behandeld als een kind, wanneer de specialist langs komt kijkt hij even samen met zijn collegae, heeft het over muurtjes wegbreken, wanneer ik zeg dat de ontvluchting op het dak zit... Aan de telefoon behandeld als een kind, wanneer de specialist langs komt kijkt hij even samen met zijn collegae, heeft het over muurtjes wegbreken, wanneer ik zeg dat de ontvluchting op het dak zit hoor ik alleen dat hij hoogte vrees heeft. Er zou nog contact met mij opgenomen worden om dit op te lossen, dit contact bestond dus uit een rekening van €118,58 euro even binnen 8 dagen te betalen voor een consult waar ik niets aan heb zonder oplossing te betalen binnen 8 dagen

Oude- Tonge

Lies

Prima en snel geholpen.

Groep

Susan

Goed telefonisch te bereiken en zeer snel ter plekke aanwezig. Probleem was goed en vluchtig opgelost. Top service

Roermond

Francesco

Waardeloos! Om 12 uur afgesproken en 2 uur later nog niemand gezien! 10 keer gebeld ze nemen de telefoon niet op! Vreselijk luien!

Winschoten