Bert Grispen

Super snelle service en vakkundige probleem analyse. Riool verstopping/blokkade zat in laatste stuk naar NIA pompput (buitengebied). Gehele riool stond vol maar gelukkig snel verholpen.

Baarlo, Limburg

M Groot

Slecht. Ze zouden tussen 10 en 12 komen er arriveerden na verschillende telefoontjes even na 4 uur. Onbehouwen communicatie, seksistische grappen en zeer ongemotiveerde houding. Na een half uur... Slecht. Ze zouden tussen 10 en 12 komen er arriveerden na verschillende telefoontjes even na 4 uur. Onbehouwen communicatie, seksistische grappen en zeer ongemotiveerde houding. Na een half uur mocht ik €200 afrekenen. Niet opgeruimd na de werkzaamheden.
Nooit meer.

Heiloo

Andrea

Egbert heeft ons prima geholpen. Erg vriendelijke jongeman met kennis van zaken.

Roden

Dana

Snel en efficiënt

9169

Sergio Hamerslag

Heel blij dat de heren van G J J Riooltechniek 's avonds laat nog konden langskomen voor onze verstopte afvoer. Een half uur later stonden ze weer buiten en was de verstopping opgelost. Top!!

Hilversum

Ivo

Zeer snelle en deskundige afwikkeling, afspraak keurig nagekomen en de zaak weer netjes achter gelaten

LOTTUM

KP

Wij zijn nog op dezelfde dag geholpen. De heren hebben de regenpijn ontstopt en alles keurig achtergelaten. 5-sterren!

Almere

G.E.A.

Is snel en keurig opgelost. Beveel het bedrijf zeker aan!

Breukelen

Ruud

Fijne vent. Netjes gewerkt en goed gekeken. Duidelijke toelichting. Ik weet nu goed waar ik aan toe ben.

Nederhorst den Berg

Martijn

Super snel langsgekomen, professioneel opgelost, top bedrijf

Beverwijk