Jan Nathan Rozendaal

Goede en snelle service

t Harde

Victor ter Hoeven

Komt afspraken na, en levert goed werk helemaal top.

Nunspeet

J. De Bruin

Snelle en aangeven ga niet weg voor dat het los is en goed doorloopt.

Harderwijk

Saskia

Supersnelle en Topservice. Erg vriendelijk personeel

Venlo

Verschuren

Vriendelijk, deskundig kan van harte aanbevelen

Velp

Hermien

Aardige monteur, maar voor een seconde kijken wc borstel er in drukken (drie keer schudden) en klaar ben je 100 euro lichter voor een rit van Enschede naar Oldenzaal! Te gek voor woorden! Gewoon... Aardige monteur, maar voor een seconde kijken wc borstel er in drukken (drie keer schudden) en klaar ben je 100 euro lichter voor een rit van Enschede naar Oldenzaal! Te gek voor woorden! Gewoon extreem duur grapje! Advies blijf in de privé omgeving kijken naar handige handjes, want dit is onbetaalbaar!!!!

Oldenzaal

Marcel

Super! Verstopt toilet (lekker goor). Na proberen van het één, dan het ander; top! Opgelost door het opgraven van de riolering buiten en doorgespoeld. Niet goedkoop, maar doeltreffend.

Goes

Marius

Prima bedrijf. Niet duur zoals sommige andere bedrijven en komt zijn woord na!

Zwolle

Rob

Echt fijn bedrijf. Eerlijk en zeker wat opvolgend advies betreft helemaal top. Komt ook betrouwbaar over ...

Veldhoven

Patricia

We zaten al geruime tijd met een stanklucht in huis maar wisten niet goed waar dit vandaan kwam, contact opgenomen met Ruben van Rioolservice Budel en hij heeft uitgebreid de tijd genomen om dit... We zaten al geruime tijd met een stanklucht in huis maar wisten niet goed waar dit vandaan kwam, contact opgenomen met Ruben van Rioolservice Budel en hij heeft uitgebreid de tijd genomen om dit voor ons uit te zoeken en dit later voor ons opgelost waardoor we geen last meer hebben nu:-)

Veldhoven