Marcel

De prijs voor oplossen inclusief installatie van nog geen 15min met een 6m kabel doorspoelen was maar liefst 296euro. Dat is absoluut te veel , los van de goede service. Staat niet in verhouding tot... De prijs voor oplossen inclusief installatie van nog geen 15min met een 6m kabel doorspoelen was maar liefst 296euro. Dat is absoluut te veel , los van de goede service. Staat niet in verhouding tot de geleverde prestatie, ook al wordt er dan snel gewezen op de website en standaard kosten. 150 euro zou het maximale geweest zijn voor mij. Het voelt niet goed en ik ga dit bedrijf verder dan ook niet meer aanbevelen. Integendeel.

Bergen

Marianne

Vriendelijk, duidelijk en snel

Horst

Betty van Lieshout

Super snel geholpen.
heel aardige en bekwame man

VEGHEL

Robbert

Snel een oplossing zonder gedoe.

Biddinghuizen

Anke

Snel handelen, anticiperen en toch de tijd nemen om naar de beste oplossing te zoeken. Ik ben zeer tevreden over de wijze waarop jullie het probleem hebben gevonden (gasleiding door de rioolbuis) en... Snel handelen, anticiperen en toch de tijd nemen om naar de beste oplossing te zoeken. Ik ben zeer tevreden over de wijze waarop jullie het probleem hebben gevonden (gasleiding door de rioolbuis) en opgelost.

Druten

Frans de Beer

Men is nog geen 10 minuten bezig geweest en ik krijg een rekening van € 199,65. Dit staat in geen verhouding met de geleverde arbeid

Almere

Melinda & Mickel

We hadden Ruud eerder de middag gebekt omdat onze wc verstopt zat. Helaas kregen we Ruud niet te pakken dus belde hij ons terug. We hadden al een afspraak gemaakt met een ander bedrijf, maar Ruud... We hadden Ruud eerder de middag gebekt omdat onze wc verstopt zat. Helaas kregen we Ruud niet te pakken dus belde hij ons terug. We hadden al een afspraak gemaakt met een ander bedrijf, maar Ruud gaf aan dat we op moesten passen met oplichters. We hebben die afspraak geannuleerd en een afspraak met Ruud gemaakt. Ruud wist binnen no time wat er loos was met ons toilet. Mijn vriend heeft meteen contant betaald. We zijn Ruud super dankbaar voor de snelle service, het terug bellen en zijn handige handen! Wij zouden Ruud zeker aan raden en nogmaals bellen (ik hoop dat dat in de toekomst niet nodig is)

Ede

Maarten

Snel geholpen en het probleem was opgelost

Helden

P de Jonge

Het verstopping +lekkage probleem vlot en vakkundig verholpen, aardige monteurs heel behulpzaam zekers een aanrader

Heemskerk

Stephan

Verstopping zeer snel opgelost. Via de site ingevuld en binnen een uur 's avonds nog gebeld en afspraak gemaakt. Nu is zo,n spoed bezoekje al redelijk kostbaar. (half uurtje kijken en veeren 300... Verstopping zeer snel opgelost. Via de site ingevuld en binnen een uur 's avonds nog gebeld en afspraak gemaakt. Nu is zo,n spoed bezoekje al redelijk kostbaar. (half uurtje kijken en veeren 300 euro) Maar daarnaast prijsopgave gehad van 4mtr leiding 40 of 50mm vervangen met een bochtje en y stukje incl ophangen kruipruimte en toen viel ik toch wel van mijn stoel toen hij vertelde dat het 1625 euro kost om dat te vernieuwen. Aanbevelen ja, maar alleen voor spoed interventies!

Utrecht