Muzak

Heel erg vriendelijk en snel geholpen

Best

Fam de veld

André Scherpenisse van rgz is bij ons langs geweest. Kwam snel, had het snel gevonden en voor ons opgelost! Hele aardige kundige man die ik zeker aan kan raden!

Hoeven

Pascale

Verstopping snel opgelost.

Sint-Oedenrode

Daniel

Doordat iedereen laaiend enthousiast was in de beoordelingen, zelf ook dit bedrijf bericht. Dezelfde avond nog gebeld en de dag erna zijn ze al langs geweest. Snel, afspraken nakomen en probleem... Doordat iedereen laaiend enthousiast was in de beoordelingen, zelf ook dit bedrijf bericht. Dezelfde avond nog gebeld en de dag erna zijn ze al langs geweest. Snel, afspraken nakomen en probleem oplossen (en zelfs nog nabellen om uit te leggen wat het probleem was). Daar houden we van :-)

Lelystad

Esra

Super service, vriendelijk personeel. Goed en snel bereikbaar

Venlo

D.Willems

Ik hoefde ivm de vele regendagen en overstromingen, maar een dag te wachten en de volgende ochtend kwamen ze al om 8.30 uur voorrijden

Venray

Kappert

Zeer tevreden
We werden snel geholpen

Vroomshoop

P Triel

Ruud gebeld begin mei ivm verstopping in de afvoer in de keuken. Een dag later is hij langs gekomen en verstopping opgelost. Echter een week later toch weer klachten over stank overlast. Maandag 16... Ruud gebeld begin mei ivm verstopping in de afvoer in de keuken. Een dag later is hij langs gekomen en verstopping opgelost. Echter een week later toch weer klachten over stank overlast. Maandag 16 mei tel contact opgenomen en hij zou zsm een afspraak maken. Watsapp bericht gestuurd, e-mail gestuurd maar tot nog toe geen reactie. Ik zou niet meer in zee gaan met dit bedrijf. Inmiddels zijn de klachten door een ander opgelost.

Leusden

Hans

Snelle money makers vroegen 680 euro voor een simpele verstopping ... Nooit mee in zee gaan!

Swifterbant

Frank te Baerts