Vermeiren

Fantastisch!! van A-Z! met vorige firma's wel problemen gehad. wij hebben van Donny zijn diensten gebruik gemaakt en deze man kwam zeer joviaal en professioneel over! dank voor ons uit de nood te... Fantastisch!! van A-Z! met vorige firma's wel problemen gehad. wij hebben van Donny zijn diensten gebruik gemaakt en deze man kwam zeer joviaal en professioneel over! dank voor ons uit de nood te helpen.

Merksem

Jan

Super vriendelijk en snel opgelost. Gaf ook tips voor beter onderhoud

Beringen

Clauw jean

Perfekt!!!

Merksem

Peter

Tip top service en vriendelijke vakmannen.

Hoboken

Salens

Zeer goed! Snel! En op tijd kreeg ik een bericht wanneer ze gingen langs komen

Hove

maes

Zeker bellen, gisteren tijdens de hevige regen stond onze garage onder water. hebben dit bedrijf gebeld en binnen een korte tijd kwam er een technieker langs. camera wees aan dat onze terugslagklep... Zeker bellen, gisteren tijdens de hevige regen stond onze garage onder water. hebben dit bedrijf gebeld en binnen een korte tijd kwam er een technieker langs. camera wees aan dat onze terugslagklep was losgekomen. zeer tevreden en zou dit bedrijf aan iedereen willen aanraden.

Wilrijk

de gheest

Dlb is bij ons de leidingen komen inspecteren. hebben putten gevonden waar we niks van wisten. service was meer dan goed. vriendelijke man die ons heel veel informatie heeft gegeven.

sint-job

Van Reeth

Op 27.04 beroep gedaan om afvoer en wc te ontstoppen, technieker was vriendelijk. probleem niet opgelost, factuur betaald van 386.90 en na melding via mail dat het niet was opgelost en meerdere... Op 27.04 beroep gedaan om afvoer en wc te ontstoppen, technieker was vriendelijk. probleem niet opgelost, factuur betaald van 386.90 en na melding via mail dat het niet was opgelost en meerdere malen bellen, werd er niet geantwoord, alhoewel de technieker me zei dat ik gerust contact mocht opnemen als er nog problemen waren!
Uiteindelijk Rioolkrak laten komen en probleem opgelost.
Ik zou zeggen, als je een probleem hebt met afvoer of wc, contacteer Rioollrak en zeker niet DLB!

Brecht