M. Nieuwenhuizen

Zeer goed geholpen door de vriendelijke loodgieter uit de Rotterdam vestiging. Professioneel en hij had na afloop tips voor onderhoud van de gootsteen. Alles daarna netjes achter gelaten.

Bibian

Ik ben blij. Jullie kwamen op 2de kerstdag en ondanks de toeslag die daarbij hoort, begrijp ik net van de gemeente medewerker dat dit een prachtige prijs is geweest. Daarbij ook van deze medewerker... Ik ben blij. Jullie kwamen op 2de kerstdag en ondanks de toeslag die daarbij hoort, begrijp ik net van de gemeente medewerker dat dit een prachtige prijs is geweest. Daarbij ook van deze medewerker complimenten voor de kwaliteit van werk. Maar ik was gewoon heel blij dat jullie zo snel en vriendelijk konden helpen.

Deirdre

Fijne guys! Goed, snel, professioneel en heel vriendelijk geholpen - een aanrader!

Leroy

Goede service, aardige man en verstand van zake.

Ron

Rbnl is mij goed bevallen. De verstopping was snel verholpen door de vriendelijke monteur. Het bedrijf reageert snel en efficiënt. Top gedaan!

Ldz

Super! Het probleem bleek vervelender als gedacht en kon de eerste monteur het helaas niet oplossen. Begin van de avond kwamen er 2 andere monteurs en gelukkig konden zij het oplossen. Geen extra... Super! Het probleem bleek vervelender als gedacht en kon de eerste monteur het helaas niet oplossen. Begin van de avond kwamen er 2 andere monteurs en gelukkig konden zij het oplossen. Geen extra kosten voor arbeid na 1800 uur. Vriendelijke monteurs.

Shabir

Goeie service, jongens waren attend en behulpzaam

Sam

Snel & effectief geregeld, aardig en gaf goed advies

Sergey

Quickly and professionally fixed the problem. Definitely will recommend to all my friends