Versluis

Briljant, geweldig, super! De hoordleiding was vanaf de keuken 6 a 7 meter volledig dicht door het vette koken van de vorige bewoners. Een ander bedrijf, dat per kwartier betaald diende te worden,... Briljant, geweldig, super! De hoordleiding was vanaf de keuken 6 a 7 meter volledig dicht door het vette koken van de vorige bewoners. Een ander bedrijf, dat per kwartier betaald diende te worden, kon de verstopping niet oplossen. De medewerker die bij ons langs kwam ging rustig te werk en ging door tot het was opgelost ook al duurde het bijna 3 uur en liep hij daardoor uit. Wij zijn heel blij en opgelucht. Ik raad iedereen dit bedrijf aan!

Tom Koffeman

Via loodgieter.nl bij RBNL terecht gekomen. Binnen een uur na de afspraakbevestiging stond Marouan voor de deur. Buiten het feit dat ie ontzettend aardig is heeft ie heel snel en vakkunding mijn... Via loodgieter.nl bij RBNL terecht gekomen. Binnen een uur na de afspraakbevestiging stond Marouan voor de deur. Buiten het feit dat ie ontzettend aardig is heeft ie heel snel en vakkunding mijn sanibroyeur weer werkend naar behoren gekregen en heeft alles daarna ook netjes opgeruimd. Kortom, erg tevreden met zijn service!

Leon vlasblom

Netjes en vlug opgelost, vriendelijk personeel!

Danny

Snelle service! Goeie monteurs en heel vriendelijk. Hiervoor veel bedrijven gehad niemand kon me helpen maar rioolbeheer nederland heb me in 1 x meer dan goed geholpen. Zeker een aanrader!!

Jan Piscaer

Knap werk en in een mum van tijd is mijn verstopte gootsteen professioneel verholpen door bijzonder vriendelijke monteur Osman. Een volgende keer bel ik dus eerst RBNL.

Pjotr

Wij zijn ontzettend goed geholpen! Otti was zeer vriendelijk en deskundig. We hopen natuurlijk niet weer een verstopping mee te maken, maar anders vragen we weer om de hulp van Otti.

Michiel

Top service. Op tijd. Vriendelijk. Alles netjes opgelost. Heel blij mee.

Danny

Uitmuntende service, probleem zelfde dag opgelost na werktijd zelfs!