Daniël

Goed en snel. Wesley is een keurige jongen die goed en duidelijk communiceert. Probleem (nog) niet opgelost maar dat ligt zeker niet aan zijn inzet.

Harm

Snel beschikbaar en mooi op tijd volgens afspraak

Jeroen

Goed! Monteur is sympathiek & doet zijn werk direct en nauwkeurig

N v t

Uitstekend, professioneel, heel vriendelijk en betaalbare prijs.
Ik jullie aanbevelen aan kennis en vrienden. De meneer die ons geholpen heeft, is echt tof, complementen aan hem.
Met...
Uitstekend, professioneel, heel vriendelijk en betaalbare prijs.
Khatschatrian

Patrick de hooge

Geweldige service, snel, adequaat en eerlijke prijs. Super vriendelijke gast en vakman

Andre

Vakkundig , netjes te werk en goed geinformeerd door monteur ( en als extra service punt met SMS aankomst tijd)

John P

Top service , goede uitleg over hoe de verstopping is ontstaan en wat er aan gedaan kan worden. 1 prijs , geen voorrijkosten , geen van per meter zoveel . top

Derriks

In één woord geweldig!
In één woord geweldig!
Door de vele verhalen in het nieuws over frauduleuze loodgieters ben je uiterst voorzichtig. Het eerste telefonische contact verliep al top. En de loodgieter die langskwam was erg netjes en vakkundig. Een aanrader dus!