Koen Rademaker

Riool Beheer Nederland is een professioneel bedrijf dat zich richt op het beheer, onderhoud en reparatie van rioleringssystemen. Ik ben erg tevreden met de diensten die ze hebben geleverd.

Vanaf het begin was hun klantenservice uitstekend. Ze waren vriendelijk en professioneel aan de telefoon en stonden klaar om mijn vragen te beantwoorden en me te adviseren over de beste aanpak voor mijn specifieke rioleringsprobleem. Ze hebben me ook geholpen om snel een afspraak te maken voor een inspectie.

Toen de inspectie eenmaal was uitgevoerd, kreeg ik een uitgebreid verslag van de bevindingen. Hieruit bleek dat mijn rioleringssysteem inderdaad een aantal problemen had die gerepareerd moesten worden. Riool Beheer Nederland legde me vervolgens uit wat de beste oplossing was en gaf me een duidelijke offerte voor de werkzaamheden.

Toen de reparaties werden uitgevoerd, was het personeel van Riool Beheer Nederland op tijd en zeer professioneel. Ze werkten efficiënt en lieten alles netjes achter toen ze klaar waren. Na de reparaties hebben ze me ook nuttige adviezen gegeven over hoe ik mijn rioleringssysteem in de toekomst het beste kan onderhouden.

Kortom, ik kan Riool Beheer Nederland ten zeerste aanbevelen aan iedereen die een betrouwbaar en professioneel bedrijf zoekt voor het beheer en onderhoud van hun rioleringssysteem. Hun klantenservice is uitstekend, hun inspectie- en rapportagesystemen zijn transparant en gedetailleerd en hun personeel is uiterst professioneel en efficiënt

Roxanne

Zondagavond afspraak ingepland en maandagochtend vroeg al geholpen.
Zondagavond afspraak ingepland en maandagochtend vroeg al geholpen.
Naast verstopping afvoer, bleken ook de buizen te moeten worden aangepast. Oplossingsgericht en probleem is naar tevredenheid verholpen.
Hele aardige monteurs. Vooral de meneer aan de telefoon heeft mij goed geholpen!

Dirk van Vliet

Super geholpen door RioolBeheer Nederland! Erg vriendelijke mensen. Denken helemaal met je situatie mee, geven veel tips.